دیدارهای پیکان قطعا در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود/ فوتبال تعریف خاصی ندارد!

محمود شیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط تیم خوب است و اردوی بسیار خوبی را هم در شهر سرعین برگزار کردیم. تا به امروز نفرات مدنظر کادرفنی جذب شده‌اند و در صورت به خدمت گرفتن یک مهاجم دیگر، تیم بسته شده و خیال‌مان راحت خواهد شد.

وی با بیان اینکه “امیدواریم اعتمادی که به ویسی و بازیکنان جوان و با انگیزه کرده‌ایم، نتایج خوبی را برای باشگاه پیکان به همراه داشته باشد”، افزود: از تجربیات گذشته در مورد جوانگرایی تیم درس گرفتیم و پای اعتقادات‌مان هم می‌ایستیم. امیدوارم بازیکنان جوان هم حق‌شان را درون زمین بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پیکان از حضور تنها هشت بازیکن فصل گذشته در تیم سال جاری خبر داد و تاکید کرد: با نیت و اراده هیات مدیره، مدیران باشگاه، کادرفنی و بازیکنان هدف‌مان این است که در فصل آینده با همین جوانان نتایج خوبی را در لیگ کسب کرده و بتوانیم در بین هشت تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی در مورد اینکه برای جذب بازیکنان، باشگاه پیکان سقف قراردادها را رعایت کرده است، خاطرنشان کرد: البته چهار یا پنج تیم هستند که پرداخت‌‎های بالایی داشته‌اند اما باشگاه پیکان همیشه به قوانین احترام گذاشته است. ضمن اینکه تا امروز حداکثر پرداختی ما به غیر از یکی دو بازیکن، ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

شیعی با بیان اینکه فوتبال تعریف خاصی ندارد، در مورد برگزاری سیزدهمین دوره لیگ برتر با ۱۶ تیم اظهار داشت: این مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند اما همانطور که تیم توانست در لیگ دسته اول مقتدرانه ظاهر شود، در لیگ برتر هم می‌تواند از اعتبار باشگاه دفاع کند.

وی در مورد برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه تختی تهران افزود: فصل گذشته مسابقات‌مان در ورزشگاه شهر قدس انجام می‌شد اما به خاطر اینکه برای رسیدن به استانداردهای مدنظر AFC باید هزینه زیادی انجام می‌شد، از چندی پیش مسئولان باشگاه با مسئولان ورزشگاه تختی وارد مذاکره شدند و فکر کنم مشکلی برای برگزاری دیدارهای فصل آینده پیکان در این ورزشگاه وجود نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان در مورد وضعیت تیم‌های این باشگاه گفت: فعالیت‌ رشته‌های شمشیربازی، تنیس، بوکس و اتومبیلرانی را تعلیق کردیم و در این فصل تنها روی سه رشته فوتبال، والیبال و ورزش‌های کارگری تمرکز داریم. البته به علت اینکه قرارداد تیم دوچرخه‌سواری میلادی بوده است، این تیم تنها تا دی‌ماه فعالیت می‌کند. ضمن اینکه تیم بسکتبال هم که خارج از انتظار عمل کرد، در مسابقات دسته اول و با حداقل هزینه شرکت خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.