دیدار احزاب با وزیر کشور زمینه‌ساز رشد و شکوفایی نهادهای مدنی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئوفیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیرکل حزب ایران زمین گفت: دیدار احزاب با وزیر کشور قطعا در روند فعالیت‌ها موثر بوده و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی تشکل‌های سیاسی خواهد شد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ارسال دعوتنامه وزارت کشور به منظور دیدار با احزاب شناسنامه‌دار در روز ۱۴ دی‌ماه اظهار داشت: دیدار مذکور در جهت ارتقای روابط میان احزاب شناسنامه‌دار با وزیر کشور امری مثبت و قابل قبول است.

وی با بیان اینکه در این دیدار قاعدتا مشکلات احزاب و تشکل‌های سیاسی مطرح خواهد شد، گفت: وظایف و جایگاه احزاب در قانون اساسی و نگاهی که نهادهای مدنی در جامعه نسبت به مسائل مختلف دارند و همچنین توصیه‌های وزیر کشور به احزاب از جمله مسائلی است که به طور قطع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیرکل حزب ایران زمین بیان داشت: جلسه مذکور قطعا در روند فعالیت احزاب موثر بوده و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی تشکل‌های سیاسی خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید به احزاب تصریح کرد: احزاب به عنوان مشاورانی که در سیاست داخلی و خارجی و مسائل مرتبط با مصالح ملی و منافع کشور به ایفای نقش می‌پردازند، در جامعه مطرح‌اند که این نگاه دولت به احزاب تحسین‌برانگیز است.

رئوفیان درباره دیدار حزب متبوعش با با وزیر کشور گفت: دعوتنامه از حزب ایران زمین به منظور دیدار با وزیر کشور ارسال شده و بنده در جلسه روز شنبه ۱۴ دی ماه حضور خواهم یافت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.