دیدار اعضای جنبش دمکراتیک ناصری‌های لبنان با سفیر ایران در بیروت

۱۴م آذر ،

دبیرکل و چند تن از نمایندگان حزب دمکراتیک ناصری‌های لبنان با حضور در سفارت ایران در بیروت و دیدار با سفیر کشورمان، از مواضع و نقش سازنده تهران در برابر تهدیدها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های مظلوم به خصوص فلسطین و لبنان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خالد رواس، دبیرکل حزب دموکراتیک ناصری‌های لبنان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی و تضعیف محور مقاومت، گفت: امروز ایران با پیشرفت علمی، نظامی و فن‌آوری، دارای تاثیر چشمگیری بر تحولات منطقه و البته به نفع ملل منطقه است و قطعا ایستادگی ایرانی ها در برابر قدرت‌های خارجی، پشتوانه مهمی برای همه آزادی‌خواهان سراسر جهان است. امری که نمود بارز آن در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲روزه و ۸ روزه متجلی است.

در این ملاقات، خالد رواس، خواستار تقویت نقش سازنده و وحدت بخش ایران در لبنان و سایر بخش‌های محور مقاومت از جمله سوریه و فلسطین شد و اظهار کرد: ایران که همواره در کنار ملت و حکومت لبنان و سوریه بوده و اجازه نداده یاران مقاومت در مقابل تهدیدهای رژیم صهیونیستی تنها بمانند؛ خوشبختانه اکنون با ریاست بر جنبش غیرمتعدها و برگزاری اجلاس آشتی ملی سوریه و امثال آن، ظرفیت بیش‌تری برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان دارد. کشورهایی مثل چین و روسیه نیز نقش خوبی در برابر یک‌جانبه گرایی آمریکا ایفا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در بیروت نیز با تاکید بر اصول و مبانی سیاست خارجی ایران در قبال تحولات منطقه اظهار کرد: ایران از وحدت و ثبات در همه کشورهای دوست از جمله لبنان حمایت می‌کند و آن را گزینه مهمی برای تقویت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی می‌داند.

او گفت: با وجود تلاش بسیار از سوی استکبار‍، با مقاومت و صبوری ملت ایران، همه مکر و حیله استکبار جهانی ناکام ماند و امروز جمهوری اسلامی ایران با گذر از چالش‌های پی در پی منطقه‌یی و بین‌المللی، در شرایط خوب سیاسی، نظامی، امنیتی، علمی و . . . قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.