دیدار بزرگان بازار طلا با کشتی‌ارا

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:عصر دیروز جمعی از پیشکسوتان و امنای بازارطلای تهران با حضور در اتحادیه طلا و جواهر تهران با هیئت امنای این اتحادیه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی طلا، عصر دیروز اتحادیه طلا و جواهر تهران میزبان فعالین و امنای بازار طلای تهران بود، تا ضمن تبریک ایشان به هیئت مدیره تازه طلا و جواهر تهران، زمینه همکاری و تبادل نظر در این اتحادیه بیش از پیش فراهم گردد.

براساس این گزارش در این جلسه محمد کشتی آرای رئیس تازه اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن تبریک به مناسبت توافقات هسته ای، و پیروزهای اخیر در میادین ورزشی، از همه بزرگان و فعالان بازار خواست تا این اتحادیه را در پیشبرد عملکرد خود یاری دهند.

وی با اشاره به مشکلات این صنف و رکود موجود دربازار و همچنین بالا بودن هزینه ها نسبت به درآمد در این بازار بر حل مشکلات این صنف تأکید کرد و افزود: ما درهیئت مدیره ی این اتحادیه هم قسم شدیم تا به این صنف خدمت کنیم و در این مسیر از همه پیشکسوتان و فعالین بازار خواهش می کنیم که ما را کمک کنند.

کشتی آرای از پیش بینی اجلاس ۶ الی ۳ ماه با فعالین و امنای بازار طلا و بعضی از مسئولین کشوری در این اتحادیه خبر داد، و خاطرنشان کرد: تیم تازه اتحادیه طلا و جواهر تهران در نظر دارد با همفکری با اعضای صنفی از نظرات و پیشنهادات همه استفاده کند، و یک رویایی بسیار خوبی در این زمینه فراهم گردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان
انتخاب کمیسونهای مختلف طی روزهای آتی در اتحادیه عنوان کرد: محل نمایشگاه دائمی اتحادیه طلا و جواهر تهران که با بررسی های بعمل آمده کارآیی لازم را ندارد، طبق تصمیم این هیئت مدیره به اتاق تعاملات تبدیل خواهد شد که بحث ارتباط با اعضای صنفی و روابط عمومی نیز در آن فعال می گردد، و می توان در آن از نظرات و راهکارهای همه اعضای صنف در پیشرفت صنعت و صنف طلا و جواهر بهره برد.

کشتی آری ضمن تشکر از حضور معتمدان و فعالان این صنف در اتحادیه یادآور شد به غیر از روزهای دیگر هفته، روز های دوشنبه همه اعضای هیئت مدیره برای ارتباط بیشتر با مراجعان و رفع مشکلات آنان تمام وقت در این اتحادیه حضور دارند.

در این جلسه دیگر اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن خوش آمدگویی به حضار بر حمایت و پشتیبانی فعالان بازار از این اتحادیه، و لزوم همفکری و کمک به اتحادیه تأکید کردند.

در این دیدار، سید تقی حسینی، حاج علی قادری، حاج فاضل معیری، حاج مهدی شفیعی، حاج حسین عزیزیان، حاج فرشید یزدانی، میکائیل کریمی و علی پنداروند، به نمایندگی از حضار ضمن تبریک به هیئت مدیره تازه، همه اعضاء و جمع حاضر را بازوی اتحادیه معرفی کرده و آمادگی خود را برای کمک به اتحادیه اعلام کردند.

همچنین ایشان در سخنان خود به مباحثی چون؛ تشکر از هیئت مدیره قدیم و عملکرد آنان، حضور پرشور در انتخابات صنف و ایجاد حماسه صنفی، لزوم آموزشهای لازم بخصوص بحث مالیات برارزش افزوده برای اعضاء و بازاریان، وجود تشکلها و انجمنهای مختلف و راههای تعامل با آنان، اهمیت توجه به رسانه در صنف طلا و جواهر و دفاع رسانه ای از این صنف، میکانیزه کردن پرونده های اعضای صنفی، بحث مالیاتی و تعامل با سازمانهای مربوطه، لزوم انتخاب سخنگو برای صنف، التزام همدلی و وحدت در صنف طلا و جواهر، توجه به بازار به عنوان نقطه ثقل اتحادیه، اشاره کردند.

در انتهای این مراسم حاضران، یاد و خاطر رؤسای قبلی این اتحادیه را گرامی داشتند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.