دیدار جنجالی عادل و آقای وزیر در شب یلدا


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

عادل فردوسی پور درباره انتخاب دکتر جواد ظریف برای گفتگوی ویژه شب یلدا اشتباه کرد. می دانم که بسیاری این حرف را برنمی تابند، اما نظرم این است؛

شب یلدا عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور درباره انتخاب دکتر جواد ظریف برای گفتگوی ویژه شب یلدا اشتباه کرد.  
 
نتیجه هم در نهایت جلوگیری از پخش این گفتگو بود. علاقه مان به دکتر ظریف و عادل فردوسی پور را کنار بگذارید و به این موارد هم توجه کنید؛
 
یک/ پرمخاطب ترین برنامه فوتبالی صدا و سیما چرا باید با مردی مصاحبه کند که کمترین ربطی به ورزش و فنبتا ندارد؟
 
دو/ آنهایی که اکنون از حذف مصاحبه عادل با ظریف ناراحتند اگر چند سال قبل برنامه نود با سعید جلیلی ویا رحیم مشایی مصاحبه شب یلدا می کرد  چه حسی داشتند؟
 
سه/ بینندگان فراوان نودهر مخاطبی را به حضور در این تریبون ترغیب می کند. اما چرا عادل در تمام هشت سال دولت احمدی نژاد امکان حضور یکی از سیاسیون جناح راست را در برنامه نود مهیا نکرد؟
 
علاقه شخصی عادل به یک جناح خاص سیاسی چرا باید در دادن پر مخاطب ترین تریبون مملکت به یکی از جناح ها تعیین کننده باشد؟ مگر برنامه نود متعلق به تمام کشور و ملی نیست؟
 
چهار/ عادل فردوسی پور همواره در برنامه نود “شعارِ جدایی ورزش از سیاست ” را فریاد کرده است. چرا اکنون خودش اسباب آلوده کردن برنامه فوتبالی اش به سیاست را فراهم کرده است؟
 
پنج/ آیا عادل به این فکر کرده که اگر این باب شود و سیاسیون مزه برنامه نود را بچشند چه بر سر این برنامه محبوب می آید؟ از فردا خیلی از سیاسیون دنبال حضور در نود هستند و این اتفاق بسیار بدی است.
 
بنابراین، به نظرم عدم پخش مصاحبه عادل با ظریف تصمیم درستی بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.