دیدار دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با ستاد اجرایی این جشنواره در همدان

فروردین ۱۴۰۳

شهرام کرمی، دبیر بیستمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان دوشنبه، ۱۷ تیرماه، در شهر همدان با اعضای ستاد اجرایی این جشنواره دیدار کرده و طی این دیدار هماهنگی های لازم برای برگزاری جشنواره در مهرماه ۹۲ انجام شد.

به گزارش هنرآنلاین، شهرام کرمی در این خصوص گفت: در نشستی که با ستاد اجرایی بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان داشتیم، پس از آسیب شناسی برنامه های دوره نوزدهم و بررسی نقاط قوت و ضعف آن، به برنامه ریزی برای جشنواره بیستم پرداختیم. قرار شد نشست بعدی ستاد، پس از ماه مبارک رمضان و با حضور شورای سیاست گذاری در تهران برگزار شود.

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در ادامه افزود: یکی از مصوبات این نشست، تلاش برای افزایش یک سالن به مجموعه تئاترشهر همدان (مجموعه بوعلی) بود که قرار است تا قبل از برگزاری جشنواره، کار آن به پایان برسد.

وی ضمن اینکه از برگزاری ویژه برنامه ای برای بزرگداشت دوره بیستم جشنواره خبر داد، با اشاره به جلسه هفته قبل خود با مدیرکل هنرهای نمایشی بیان کرد: در جلسه هفته قبل جزئیات برگزاری جشنواره بیستم مطرح شد که در مجموع مهمترین اتفاق آن را باید در تصمیم گیری برای حمایت از تئاتر استان همدان، دید.

گفتنی است، بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، با دبیری شهرام کرمی، از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۹۲ در شهر همدان برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.