دیدار دختر کوبانی و پدرش در جنگ با داعش +تصاویر

یکی از دختران مبارز و کرد که دختر یک کشاورز است و در عین العرب (کوبانی)که برای مقابله با حملات گروههای تروریستی و تندرو به این شهر شرکت دارد به طور اتفاقی پدر خود را در میدان نبرد با تروریستها ملاقات کرد. پدر این دختر نیز در درگیری با عناصر داعش مشارکت دارد.

پدر و دختر کوبانی

پروین و پدرش فرخ در کنار هم برای نبرد با گروه تروریستی داعش و محافظت از کوبانی به مرزهای سوریه رفته و مبارزه کردند.در حمله طولانی مدت گروه،زنان مبارز کرد نقش عمده ای در این جنگ داشتند که پروین ۱۹ ساله یکی از آنهاست.

این خانم کوبانی یکی از اعضای گروه خط مقدم است که حملات منظمی را برای مبارزه با داعش و بازپس گیری شهر خود انجام داده اند.

پدر و دختر کوبانی

دختر مبارز کوبانی گفت: من خیلی خوشحال هستم و به او (پدر) که در جبهه غربی می جنگد افتخار می کنم. حضور او مرا تشویق کرد تا جدی تر در درگیری ها حضور داشته باشم.

پدر این دختر گفت: همیشه به دخترم می گویم وقتی جنگی روی می دهد فکرت را فقط بر جنگ متمرکز کن و زمانی که جنگ تمام شد کشور و دوستانت را از صمیم قلب دوست داشته باش. پروین نوزده سال دارد و دو ماه است که در خطوط مقدم جبهه و از فاصله پنجاه متری با عناصر داعش می جنگد.

پروین درباره حضورش در جنگ گفت: آنها می خواهند کشور ما را تصرف کنند و اگر ما خوب از آن دفاع نکنیم بدون شک این اتفاق خواهد افتاد. تا خون در رگ های ما جاریست به تروریست ها اجازه نمی دهیم به هدف خود برسند.

– .

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.