دیدار رئیس جمهور با خانواده شهیدان علی و حسن تهرانی‌مقدم

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران > دولت – ممتازنیوز:
رییس‌جمهوری با تأکید بر اینکه سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم، سرمایه‌ای عظیم و نعمت بزرگی برای کشور بود، به خدمات بزرگ و ارزشمند آن شهید اشاره کرد و گفت: اقدامات شهید حسن تهرانی‌مقدم، بسیار استراتژیک، حیاتی و تأثیرگذار در سرنوشت کشور بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر روحانی همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، در دیدار سرزده و در فضایی صمیمی با خانواده شهیدان علی و حسن تهرانی مقدم گفتگو کرد.

رییس جمهوری با اشاره به روز حادثه شهادت شهید حسن تهرانی مقدم، گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی بودم که خبر شهادت شهید حسن تهرانی مقدم را شنیدم و بسیار متأثر شدم. این شهید فردی ارزشمند، بااخلاق و صادق بود که همواره حساب شده و دقیق سخن می‌گفت.

دکتر روحانی با تأکید بر پشتکار شهید حسن تهرانی مقدم در خدمت به کشور تصریح کرد: این شهید علاوه بر تخصص خود، شخصیتی کم‌نظیر بود که خدمات ارزشمندش به کشور در مقاطع حساس تأثیرگذار بود.

مادر شهیدان علی و حسن تهرانی‌مقدم با تأکید بر خصوصیات اخلاقی شهید حسن تهرانی‌مقدم، گفت: شهید بسیار مهربان ، خوش اخلاق و فعال در خدمت به انقلاب و مردم بود.

مادر شهیدان علی و حسن تهرانی مقدم با اشاره به اینکه شهید علی تهرانی مقدم در ظهر عاشورای سال ۱۳۵۹ در سن ۱۷ سالگی شهید شد، از خدمات و حمایت های دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید از خانواده شهدا تشکر کرد.

رییس جمهوری لوح تقدیری را به همسر و مادر شهید حسن تهرانی مقدم اهداء‌کرد.

دکتر روحانی همچنین از حسینیه شهدای غدیر که شهید حسن تهرانی مقدم چند روز قبل از شهادت آن را افتتاح کرده بود، بازدید کرد.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.