دیدار رییس انجمن همبستگی ملی لبنان با سفیر ایران

۱۵م آذر ،

شیخ مصطفی ملص رییس انجمن همبستگی ملی و عضو هیأت مدیره تجمع علمای مسلمین لبنان با حضور در سفارت ایران در بیروت و دیدار با سفیر کشورمان، از نقش بارز ایران در حمایت‌های مادی و معنوی از مجاهدان محور مقاومت و نیز اهتمام جدی به مساله وحدت و انسجام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این ملاقات، مصطفی ملص با یادآوری خطر توطئه مزدورانه دشمنان اسلام برای رودررو قرار دادن طیف‌های گوناگون ملت‌های منطقه در برابر یکدیگر و تاکید بر لزوم تلاش همه گروه‌های لبنانی برای خنثی سازی دسیسه‌های تفرقه‌افکنانه رژیم صهیونیستی و حامیان آن، ابراز امیدواری کرد دعوت امام خمینی (ره) به یکپارچگی مسلمانان که برگرفته از فرمان صریح خالق متعال مبنی بر پرهیز از تفرقه می‌باشد؛ سبب هوشیاری تمام مسلمانان بخصوص قشر تحصیل کرده و فرهیخته عالم اسلام شود.

در این دیدار، غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در بیروت نیز به تصریح قانون اساسی ایران بر ضرورت حمایت از حقوق مستضعفین سراسر دنیا، صرفنظر از گرایشات مذهبی، دینی، نژادی آن‌ها اشاره و اظهار کرد: ایران از وحدت و ثبات لبنان و همه کشورهای دوست حمایت می‌کند.

رکن‌آبادی با اشاره به بیانات امام (ره) مبنی بر تکلیف شرعی و اخلاقی همگان در تداوم سیره پیامبر(ص) گفت: ۳۳ سال قبل، تاکید بر اصول عدالت‌خواهانه، سبب پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران شد. خوشبختانه به رغم تلاش بی وقفه استکبار‍، در اثر مقاومت و صبوری بی نظیر ملت ایران، همه مکرهای استکبار جهانی ناکام ماند و امروز ایران با گذر از چالش‌های پی در پی، در شرایط خوب سیاسی، نظامی، امنیتی، علمی و . . . قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.