دیدار سرپرست فدراسیون کشتی ایران با مارتینتی

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از فدراسیون کشتی، در این دیدار حجت اله خطیب گزارشی از روند فعالیت های فدراسیون کشتی درچند ماه اخیر را ارائه کرد و ازآمادگی ایران برای میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

وی در ادامه خواستار فراهم شدن زمینه ای برای پررنگ تر شدن نقش ایران به عنوان یکی از کشور های تاثیر گذار دنیا در هیات رئیسه فیلا و دیپلماسی این نهاد بین المللی شد.

رئیس سوئیسی فدراسیون بین المللی کشتی نیز دراین دیدار گفت: ایران یکی از قطب های برتر کشتی دنیاست و ما همواره از ارتباط هرچه بیشتر و نزدیک تر با این کشور استقبال می کنیم.

مارتینتی ادامه داد:سرپرست فدراسیون کشتی مورد تایید ماست و حضور بزرگان کشتی ایران در فدراسیون که همگی از قهرمانان سرشناس این رشته در دنیا هستند، اتفاق خوشایندی است.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی خاطر نشان کرد: در ماههای اخیر شاهد کشتی های بسیار زیبا، متفاوت، روبه جلو و تهاجمی از کشتی گیران ایرانی در رقابتهای قهرمانی آسیا و جام های جهانی بودم که به واقع باعث خوشحالی من شد و امیدوارم این روند به موفقیت ایران در المپیک لندن بیانجامد.

در این جلسه چند ساعته مسائل مختلف در مورد نقش و جایگاه موثر ایران در کشتی آسیا و جهان و همچنین راههای همکاری هر چه بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.

ورزشی.**۹۱۶۲**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۹۱۵۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.