دیدار سفیر اوکراین در تهران با رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و اوکراین

۳۰م دیماه ،

سفیر جمهوری اوکراین در تهران عصر امروز دوشنبه دوم بهمن ماه با علی کائیدی رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اوکراین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اوکراین در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند توسعه و گسترش روابط دوستانه‌ی فی‌مابین در عرصه‌های گوناگون افزود: ارتقای سطح مناسبات دوستانه میان ایران و اوکراین به‌ویژه در عرصه‌ی پارلمانی به افزایش تعاملات دو کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فی‌مابین کمک می‌کند.

علی کائیدی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با مساعی مشترک نمایندگان عضو گروه دوستی پارلمانی دو کشور از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در روابط دو کشور برای تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مورد علاقه استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار دور تازه پارلمان اوکراین نسبت به گشایش فصلی نوین در مناسبات پارلمانی دو کشور ابراز امیدواری کرد.

سفیر اوکراین در تهران نیز در این دیدار با تبریک تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و اوکراین در مجلس شورای اسلامی، بر علاقه‌مندی کشورش برای تقویت مناسبات دوستانه با ایران تاکید کرد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در روابط دو کشور به‌ویژه در عرصه‌ی پارلمانی مورد توجه مسوولان اوکراینی قرار دارد.

وی هم‌چنین با یادآوری ضرورت بهره‌گیری از توانمندی‌های دو کشور در زمینه‌های علمی، فنی و اقتصادی افزود: ما از افزایش ارتباطات دوستانه فی‌مابین استفاده می‌کنیم.

سفیر اوکراین در تهران در پایان این دیدار نسبت به گسترش هرچه بیشتر مناسبات دوستانه کی‌یف تهران ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.