دیدار سفیر دانمارک در تهران با رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و دانمارک

۱۸م دیماه ،

سفیر دانمارک در تهران ظهر امروز یکشنبه با عباس مقتدایی رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و دانمارک دیدار وگفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مقتدایی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه مناسبات خوب دو کشور بر لزوم شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایران و دانمارک در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: انجام گفت‌وگوهای سازنده، موثر و دوستانه سبب شناخت و درک متقابل مردم دو کشور نسبت به یکدیگر شده و زمینه‌ی مناسبی برای گسترش مناسبات دوستانه فی‌مابین فراهم خواهد کرد.

وی در همین خصوص تعامل فرهنگی میان دو کشور را گامی مهم در توسعه و گسترش مناسبات دوستانه دو کشور دانست.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و دانمارک در ادامه نسبت به ارتقای سطح روابط دو کشور در همه‌ی زمینه‌ها به‌ویژه در عرصه‌ی پارلمانی ابراز امیدواری کرد.

سفیر دانمارک در تهران نیز در این دیدار با تبریک تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و دانمارک در مجلس شورای اسلامی، این اقدام را گامی مهم و تاثیرگذار در توسعه‌ی مناسبات دوستانه دو کشور خواند و افزود: ما از گسترش مناسبات پارلمانی میان ایران و دانمارک استقبال می‌کنیم.

وی در ادامه، سطح روابط دو کشور به‌ویژه در زمینه‌های فرهنگی، تبادل توریسم و علمی دانشگاهی را خوب و رو به گسترش توصیف کرد و خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای افزایش این همکاری‌ها شد.

سفیر دانمارک در تهران در پایان این دیدار نسبت به گسترش مناسبات دوستانه دو کشور به‌ویژه میان پارلمان‌های ایران و دانمارک ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.