دیدار سفیر فنلاند با پوستین دوز، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیدار سفیر فنلاند با پوستین دوز، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

به گزارش خبرنگار شبکه ایران، در دیدار سفیر فنلاند با مدیرعامل شرکت ملی مس که ظهر امروز در محل شرکت برگزار شد، راه های گسترش همکاری ها در بخش صنعت مس بررسی شد.
هم چنین در این دیدار، طرح توسعه معدن مس سونگون مورد بررسی قرار گرفت و طرف فنلاندی بر همکاری در این زمینه تاکید کرد.
این دیدار در حالی صورت می گیرد که سایت نظامی امنیتی فارس با انتشار اخبار شیطنت آمیز به نقل از برخی مسئولان که سابقه نظامی دارند به القای اختلاف در مدیران اجرایی اصرار می ورزد.

 سایت مس پرس، رسانه رسمی شرکت ملی مس، شب گذشته از قول نعمت الله پوستین دوز، مدیرعامل این شرکت خبری را منتشر کرد که تصویر آن در زیر قابل مشاهده است:

 

توسعه اشتغالزایی با تقویت صنایع پایین‌دستی
پرداختن به صنایع پایین دستی ضروری است و با تقویت آن می‌توانیم شاهد توسعه و رشد اشتغالزایی در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق محروم باشیم.  

به گزارش مس پرس، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از مجتمع مس شهربابک در نشستی با حضور مدیران این مجتمع با بیان این مطلب اظهار داشت: صنعت مس صنعتی جهانی به شمار می‌رود و نباید تنها محدود به کشور خودمان به آن نگاه کنیم.

مهندس پوستین دوز ادامه داد: متخصصان و مهندسان صنعت مس در ایران این توان را دارند که در معادن و مراحل مختلف تولید مس در کشورهای دیگر نیز حضور و فعالیتی جدی داشته باشند.

وی، همدلی کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران را در رفع مشکلات و رشد تولید، اساسی دانست، و به تشریح چگونگی شتاب توسعه صنعت مس و راههای رسیدن به آن پرداخت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به افزایش تولید وکاهش مصرف انرژی در سال گذشته اشاره کرد و از کاهش میزان مصرف انرژی در شش ماهه اول سال جاری و بهینه سازی هزینه‌های تولید خبر داد.

مهندس پوستین‌دوز همچنین در جریان این دیدار برکاهش سطح آلایندگی، افزایش بهره وری و استفاده از ابزارهای مدیریتی، ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان و حاکمیت اخلاق حرفه ای تاکید کرد.

در پایان نیز مدیرعامل شرکت مس به همراه هیأت همراه از قسمت‌های مختلف خط تولید و پروژه های در دست احداث مجتمع مس شهربابک بازدید کرد.


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.