دیدار شهاب حسینی با مخاطبان تلویزیون در بوسنی و هرزگوین

 

شهاب حسینی با ˝پلیس جوان˝ به خانه‌های مردم بوسنی و هرزگوین می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، سیمای بوسنیایی شبکه سحر مجموعه تلویزیونی “پلیس جوان” را با بازی شهاب حسینی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون روی آنتن فرستاد.

بنابر این گزارش، رحمان رستم‌پور این مجموعه تلویزیونی را در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به زبان بوسنیایی زیرنویس کرده و ترجمه متون این سریال را مهرداد پورکی برعهده داشته است. ویراستاری این مجموعه را نیز سمیرا نظیر انجام داده است.

“پلیس جوان” محصول سال۱۳۸۰ شبکه سه سیما است و سیروس مقدم کارگردانی و رامین عباسی‌زاده تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته‌اند.

این مجموعه تلویزیونی با بازی شهاب حسینی، داریوش ارجمند، پروانه معصومی، سعید نیکپور، فرهاد اصلانی، میترا حجار، مریلا زارعی، محمدرضا داود نژاد، حسین خانی‌بیک، عسگر قدس و… داستان پلیسی جوان به نام یونس هدایتی را روایت می‌کند که می‌کوشد انتقام خون پدرش را بگیرد. او در این راه با پرونده‌های مختلفی با موضوعاتی همچون قاچاق اعضای بدن انسان، باندهای تبهکار و گروه‌های مافیایی درگیر می‌شود و…

کفتنی است، پس از قطع شبکه سحر از ماهواره هات‌برد، پخش برنامه‌های بوسنیایی زبان این شبکه از شبکه‌های داخلی بوسنی و هرزگوین (شبکه‌های بهار، کاکانی، یاسمین و وگوشچا) ادامه دارد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.