دیدار صمیمی مسوولان بهزیستی با خانواده های زیر پوشش در شهرستان ورامین

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در پنجمین طرح آفتاب بهزیستی که از صبح جمعه با حضور جمعی از مسئولان و فرماندار شهرستان ورامین و ۷۵۰ نفر از خانواده های تحت پوشش بهزیستی این شهرستان آغاز شد، خانواده ها از نزدیک مشکلات و مسایل خود را با ‘همایون هاشمی’ رییس سازمان بهزیستی کشور و معاونین وی مطرح کردند.

طرح آفتاب با محوریت آموزش فرهنگی، توانمند سازی اجتماعی – بهزیستی، به منظور دیدار مستقیم مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از ابتدای سال جاری در بوستان های پایتخت آغاز شده و قرار است در شهرستان های استان تهران نیز اجرا شود.

این طرح با محوریت ‘مهر هشتم’ (اعزام به مشهد مقدس)، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، جشنواره فرهنگی و آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ،رییس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در این مراسم، گفت: بهزیستی این شهرستان اکنون پنج هزار معلول و یک هزار خانواده را تحت پوشش خود دارد.

بهروز هیودی با بیان اینکه ۶۶ مرکز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان ورامین دایر شده است، افزود:بهزیستی تلاش می کند تا خدمات قابل توجی را در امور اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی به افراد تحت پوشش ارائه کند.

همچنین در این مراسم، جمعی از مددجویان در قالب طرح زنان همیار با طبخ غذاهای خانگی در مسابقه ای در این مراسم شرکت کردند.

پزشک رایگان و کارشناسان کار درمانی در پارک خانواده شهرستان ورامین نیز حضور داشته و مشاوره های لازم را به خانواده های معلول ارائه می کنند.

طرح آفتاب تا کنون روزهای جمعه در پارک هنرمندان ، بوستان های آزادگان و فدائیان اسلام و شیرخوارگاه آمنه اجرا شده است.

اجتمام** ۹۱۳۴** ۱۳۷۹**۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۰۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.