دیدار عضو ارشد حماس با علی لاریجانی

علی لاریجانی در دیدار «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه مقاومت علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی یک جریان ریشه‌دار در جهان اسلام است، افزود: حامیان بین‌المللی رژیم صهیونیستی همواره سعی کرده‌اند با پررنگ کردن سایر مسائل، فلسطینی را به حاشیه ببرند اما برای امت اسلامی مساله فلسطین و احقاق حقوق مردم مظلوم این سرزمین همواره موضوع نخست جهان اسلام بوده است.
وی با بیان حمایت دولت و ملت ایران از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به خاطر پایداری بر مواضع اصولی‌شان گفت: حماس نماد مقاومت مردم مسلمان فلسطین است، نباید اجازه داد این نقش و جایگاه تضعیف شود.
محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی فلسطین گفت: نقش ایران در حمایت از مردم فلسطین در سال‌های گذشته بی‌بدیل بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت و جایگاه مهم ایرانی در مساله فلسطینی انکار کند.

وی در ادامه با تشریح اصول ثابت مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افزود: مقاومت اسلامی فلسطین هیچ‌گاه از یک وجب خاک فلسطین نیز چشم‌پوشی نخواهد کرد و مبارزه تا آزادی کامل تمام سرزمین‌های فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر افزایش قدرت و توان مقاومت اسلامی فلسطین گفت: مقاومت اسلامی مردم فلسطین هر روز قوی‌تر و قدرتمندرتر می‌شود.

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: مقاومت در همه اشکال آن زندگی و آینده ما است و حماس هرگز از برنامه مقاومت خارج نخواهد شد.

در این دیدار هم‌چنین وزیر فرهنگ و جوانان دولت فلسطین حضور داشت.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.