دیدار معاون اول رییس جمهوری از دستاوردهای زیست محیطی ایران خودرو

۲۸م آذر ،

دیدار معاون اول رییس جمهوری از دستاوردهای زیست محیطی ایران خودرو

در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران، معاون اول رییس جمهوری به همراه رییس سازمان حفاظت محیط زیست و گروهی از مقامات داخلی و خارجی از آخرین دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه ارتقای استانداردهای آلایندگی و تولید خودروهای دوست دار طبیعت دیدن کردند.

به نقل از ایکوپرس، در این دیدار مهندس جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو توضیحات لازم را در خصوص محصولات و دستاوردهای زیست محیطی این گروه صنعتی بیان کرد.

به گزارش ایکوپرس، در این دیدار مدیران و مسوولان بخش های مختلف ایران خودرو نیز توضیحات لازم را در خصوص محصولات عرضه شده برای دیدار کنندگان ارایه کردند. این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شده و ایران خودرو به عنوان تنها خودروساز حاضر در نمایشگاه، پذیرای دیدارکنندگان است.

این گزارش حاکی است، در دوازدهمین نمایشگاه محیط زیست تهران که پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه آغاز به کار کرد، ایران خودرو تازه ترین دستاوردهای خود در زمینه مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و توسعه پایدار را در سالن ۱۳ به نمایش گذاشته است.

بنا بر این گزارش، موتورهای ای. اف. ۷، ایکس. یو. ام، دیزل و تی. یو. ۵ از جمله محصولات تازه عرضه شده ایران خودرو در نمایشگاه محیط زیست است. دو دستگاه  ۲۰۶ مجهز به موتورهای تی. یو. ۵٫ و ای. اف. ۴ و سمند مجهز به سیستم میکروهیبرید نیز در این نمایشگاه عرضه شده است.

مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز تا پایان مراسم افتتاحیه نمایشگاه در کنار مقامات و مسوولان حضور داشت و در خلال این دیدار، موارد لازم را در خصوص فعالیت ها و محصولات ایران خودرو عنوان کرد.

شرکت ایران خودرو دیزل پروژه های انجام شده در راستای ارتقای استاندارد آلایندگی و مصرف سوخت محصولات و فرایندهای تولیدی و شرکت ساپکو نیز تازه ترین قطعات تولیدی مربوط به سیستم های مصرف سوخت و آلایندگی ساخت داخل شده را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران عرضه کرده است.

چهارشنبه ۲۹ آذر   ۱۶:۵۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.