دیدار معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با مدیر کل ILO

۰۸م آذر ،

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان در امور بین الملل که در راس هیئتی در اجلاس هیئت مدیره سازمان بین المللی کار ILO که به ژنو سفر کرده صبح امروز با مدیر کل این سازمان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد تقی حسینی قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی که در راس هیئتی برای شرکت در اجلاس بین المللی کار به ژنو سفر کرده با گامی رایدر مدیر کل این سازمان ملاقات کرد.
بنا بر این گزارش، در این دیدار راه های افزایش همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین المللی کار مورد بررسی قرار گرفت.
این گزارش می افزاید: طی این دیدار حسینی با اشاره به توانمندی های ایران و تجارت مهمی که در حوزه های اجتماعی کسب کرده است خواهان مشارکت بیشتر کشورمان در برنامه های سازمان بین المللی کار شد.
این گزارش حاکیست: گامی رایدر نیز با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از پایه گذاران سازمان بین المللی کار آمادگی سازمان تحت مدیریت خود را برای گسترش همکاری های فنی با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.
گفتنی است: ایران از کشورهای فعال و تاثیرگذار در سازمان بین المللی کار است و علاوه بر عضویت در هیئت مدیره سازمان ریاست گروه جغرافیایی آسیا و اقیانوسیه را بر عهده دارد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.