دیدار نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سیاهکل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خواستار واگذاری عرصه توسط منابع طبیعی جهت توسعه شهرک صنعتی سیاهکل شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، در این دیدار ضمن ارائه گزارش تفسیری مسئول شهرک صنعتی سیاهکل، مباحث توسعه شهرک، تشکیل هیات امنا و تاسیس شرکت عمران مطرح و بررسی شد.

ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید خواستار همکاری منابع طبیعی در خصوص واگذاری عرصه‌های ملی به جهت توسعه شهرک صنعتی سیاهکل شد.

وی در جمع مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سیاهکل گفت: توسعه شهرک صنعتی سیاهکل جزو اهم برنامه‌های شهرستان است و بایستی با همکاری دستگاه‌های متولی اجرایی گردد.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در شهرک صنعتی سیاهکل بیان نمود: واحدهای صنعتی بایستی در قالب شرکت عمران امور نگهداری شهرک‌های صنعتی را انجام دهند.

وی از مدیران شهرک صنعتی سیاهکل خواست در خصوص انتخاب هیات موسس و تاسیس شرکت عمران در آن شهرک صنعتی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش تفسیری ایسنا شهرک صنعتی سیاهکل با وسعت ۴۸ هکتار در شهرستان سیاهکل مستقر و ۲۲ واحد صنعتی در آن شهرک با اشتغال ۶۰۰ نفر مشغول به فعالیت می باشند. این شهرک از کلیه امکانات زیربنایی اعم از آب، برق، گاز، تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی و مخابرات برخوردار است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.