دیدگاه سپهبد شهید سلیمانی درباره نقش رسانه

یکی از کارهای حاج قاسم در مقام فعال رسانه‌ای، علاوه بر حمایت از چاپ آثار پیرامون زندگی شهدا، مدیر مسئولی نشریه‌ای به نام «ثارالله» بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به شمار می‌آید که علاوه بر اثر گذار بودمن در معادلات سیاسی و نظامی جهان در حوزه حفظ و نشر معارف و ارزش‌های دفاع مقدس که توسط رزمندگان آفریده شده بود هم بی وقفه در تکاپو بود.

یکی از کارهای حاج قاسم در مقام فعال رسانه‌ای علاوه بر حمایت از چاپ آثار پیرامون زندگی شهدا، مدیر مسئولی نشریه‌ای به نام «ثارالله» بود. او سال ۷۸ به‌عنوان مدیر مسئول نشریه ثارالله مجوز این نشریه را گرفت و رسانه‌ای شد.

سید ابراهیم یزدی سردبیر سابق نشریه ثارالله می‌گوید: ۶۵۰ شماره از نشریه ثارالله با سردبیری آنکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشر داده شد و بعد از آنکه ایشان از کرمان برای فرماندهی سپاه قدس رفت، طبق نامه‌ای که خود او به فرمانده کل سپاه پاسداران نوشته بود، مدیر مسئول نشریه باید فرمانده وقت سپاه ثارالله استان کرمان می‌شد اما آن چیزی که در وزارت ارشاد ثبت شده بود حاج قاسم سلیمانی بود.

وی خاطرنشان می‌کند: سپهبد شهید حاج قاسم اگر چه دور از کرمان بود اما هرگاه که به کرمان می‌آمد و مرا می‌دید درباره نشریه صحبت می‌کرد و چندین بار از دفتر نشریه سرکشی کرد و همیشه تاکید می کرد که نشریه ثارالله زبان گویای بچه‌های انقلاب و در ترویج فرهنگ شهادت و دفاع مقدس پیشرو باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.