دیروید۵ موتورولا با صفحه کلید کامل می‌آید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوشی هوشمند DROID 5 موتورولا بر خلاف محصولات امروزی صفحه‌کلید کامل سخت‌افزاری دارد که کلیدهای آن در ۵ ردیف جا گرفته‌اند و صفحه‌کلید به صورت کشویی از سمت چپ گوشی خارج می‌آید.
 
Close window
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌ آرنا، عرضه گوشی‌ هوشمند با صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل QWERTY در بازار کنونی به ندرت اتفاق می‌افتد و منابع آگاه تصاویری از گوشی هوشمند تازه شرکت موتورولا با نام DROID 5  منتشر کرده‌اند که چنین خاصیتی دارد.
 
این گوشی هوشمند مدل بعدی Photon Q موتورولا محسوب می‌شود و نسبت به آن در بعضی بخش‌ها به‌روز شده است.
 
نمایشگری که برای گوشی هوشمند DROID 5 در نظر گرفته شده ۴٫۳ اینچی است که به نقل از منابع آگاه، تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و با تراکم ۳۴۲ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر پیش‌تر در گوشی هوشمند DROID Mini موتورولا به کار رفته بود.
 
این گوشی هوشمند صفحه‌کلید کامل سخت‌افزاری دارد که کلیدهای آن در ۵ ردیف جا گرفته‌اند و صفحه‌کلید به صورت کشویی از سمت چپ گوشی خارج می‌آید.
 
Close window
 
این گوشی هوشمند پردازنده مرکزی دوهسته‌ای، یک گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 225 دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به پشتیبانی از فناوری بی‌سیم NFC، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.