دیرکرد عرضه بازی برای کامپیوتر Assassin’s Creed 3

شاید Assassin’s Creed 3 یکی از بهترین عنوان های حال حاضر برای بازی های ویدیویی و کنسول های بازی باشد. ولی خبر بد برای کسانی که قصد داشتن این بازی بر روی رایانه های شخصی خود یا همان PC انجام دهند. شرکت Ubisoft سازنده این سری بازی ها اعلام کرده است که نسخه PC این بازی با تاخیر در عرضه رو به رو خواهد شد. در قبل قرار بود که نسخه اصلی این بازی در ۳۰ اکتبر به بازار عرضه شود. Ubisoft دلیلی را برای این تاخیر مشخص نکرده است ولی اعلام کرده است که این بازی حتما قبل از تعطیلات کریسمس عرضه میشود.

عکس

به نظر میرسد سریال تاخیر های شرکت Ubisoft برای PC هم چنان ادامه دارد و Assassin’s Creed 3 آخرین عنوانی است که به این لیست اضافه شده است. شرکت Ubisoft در قسمت توسعه بازی های PC همیشه با تاخیر رو به رو بوده است و دلیل آن نیز همیشه ناشناخته باقی مانده است. البته ممکن است این شرکت تاخیر عرضه بازی های PC را برای این انجام دهد که بازیکنان مجبور به خرید نسخه های مربوط به PS3 و یا Xbox 360 شوند. متاسفیم که این خبر را برای بازیکنان PC اعلام کردیم ولی حتی ممکن بود شرکت Ubisoft به طور کل عرضه بازی را برای PC کنسل کند.

طبقه بندی: اخبار آی تی, اختراعات جدید   |   تعداد بازدید: ۱۰۶ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , Assassin’s Creed 3, بازی, بازی برای کامپیوتر Assassin’s Creed 3, بازی کامپیوتری, شرکت Ubisoft, کنسول


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.