دیوارهایی که نم میکشند

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

یکی از مشکلاتی که بسیاری از ساختمان ها با آن روبه رو هستند نم کشیدن دیوارها است. این مشکل در طی مدت زمان طولانی می تواند باعث تخریب بخشی از دیوار و یا سقف خانه شود.
آرامش مهم ترین نکته ای است که هرخانوا ده ای انتظار آن را دارد. یکی از مهم ترین نکته های رسیدن به این آرامش خانه ای آرام و راحت است. برای اینکه خانه زیبا و سالمی داشته باشید که بتوانید در آن با آرامش زندگی کنید باید نکات بسیار زیادی را مدنظر داشته باشید چرا که مشکلات بسیار زیادی در کمین خانه شما است.
یکی از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنهاست. در این مطلب نکاتی را در مورد این مشکل به شما گوشزد می کنیم که با انجام آنها می توان از تخریب خانه ها جلوگیری کرد.

● رطوبت را کاهش دهید
یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود رطوبت خانه ها است.بهترین راه نیز کم کردن میزان این رطوبت است. در برخی از خانه ها از وسیله های افزایش رطوبت استفاده می شود که بهتر است میزان کمتری از این وسیله استفاده شود. یکی دیگر از راه های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها است که باعث می شود تا رطوبت خانه خارج شود.

● لباس ها را سریع خشک کنید
بسیاری از خانه ها این روزها آپارتمانی شده اند و جایی برای خشک کردن لباس ها وجود ندارد. در این موارد خانم های خانه مجبورهستند تا لباس ها را در خانه خشک کنند. یکی دیگر از عواملی که باعث نم کشیدن دیوارها می شود زیادماندن لباس های خیس در فضای خانه است. سعی کنید تا به سرعت لباس ها را خشک کنید. همچنین در داخل خانه رطوبت نیز افزایش می یابد.

● درهنگام شستن دیوارها مراقب باشید
در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب زیادی استفاده نکنید. برخی از خانواده ها برای اینکه دیوار تمیزتری داشته باشند در مدت های کوتاه دیوار خانه ها را می شویند و همچنین استفاده از مواد شوینده برای تعداد دفعات زیاد می تواند باعث این مشکل و همچنین از بین رفتن رنگ دیوار شود.

● لکه های آب
یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید لکه های آب است. بعضی مواقع دیوارهای خانه حالت اولیه خودش را از دست می دهد. این می تواند نشانه ای از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد. به محض اینکه این لکه ها را دیدید سریعا برای حل این مشکل اقدام کنید.

روزنامه کیهان

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر شنبه ۴ شهریور   مشاهده : ۶   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – هنر در خانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.