«دیوار» در جام جم

تاریخ نشر: چهارشنبه ۱۹ مهر   | مشاهده : ۶  | سایر خبرهای فرهنگ و هنر
«دیوار» در جام جم

شبکه جهانی جام جم به تازگی پخش سریال «دیوار» سیروس مقدم و مجموعه طنز «خنده بازار» شبکه سه را آغاز کرده است. سریال «دیوار» کاری از سیروس مقدم یک هفته ای است که در حال پخش از شبکه یک سیماست…

شبکه جهانی جام جم به تازگی پخش سریال «دیوار» سیروس مقدم و مجموعه طنز «خنده بازار» شبکه سه را آغاز کرده است.

سریال «دیوار» کاری از سیروس مقدم یک هفته ای است که در حال پخش از شبکه یک سیماست و شبکه جام جم این مجموعه تلویزیونی را که در ژانر پلیسی تهیه شده است هر شب به جز یکشنبه ها به روی آنتن می برد.

پخش «دیوار» در این شبکه از پنجشنبه ـ ۱۳ مهر ماه ـ آغاز شده است که هر شب به جز یکشنبه ها ساعت ۱۹ به وقت اروپای مرکزی و همان ساعت به وقت مرکز آمریکا و سیدنی پخش می شود.

سریال «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم برای شبکه یک سیما تهیه شده است و آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، کامران تفتی، تینا آخوندزاده، امیر حمیدزاده، الهه حسینی، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان و … از جمله بازیگران این مجموعه هستند. «دیوار» روایتگر متهمی است که پس از ۱۵ سال از زندان آزاد شده و درصدد انتقام از افسر پلیسی است که موجب دستگیری وی شده است و با او نسبت فامیلی نیز دارد.

***

شبکه جام جم علاوه بر «دیوار» سیروس مقدم، مجموعه طنز «خنده بازار» به تهیه کنندگی فرید شب خیز و کارگردانی شهاب عباسی را دوشنبه شب ها به وقت تهران ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد و همچنین ۱۲ بامداد به وقت مرکز آمریکا و سیدنی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور پخش می کند.

به گزارش ایسنا، در مجموعه طنز «خنده بازار» بازیگرانی چون شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، سوسن پرور، یزدان فتوحی، کوروش معصومی و … بازی می کنند و این مجموعه در قالب طنز معضلات و مشکلات اجتماعی، ورزشی و … را مطرح می کند.

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.