دیپلمات‌ها در ایران دارای بیمارستان ویژه شدند

رئیس هیئت مدیره نخستین هتل بیمارستان کشور از فراهم شدن ارائه خدمات ویژه سلامت و درمانی به سفرا و دیپلمات‌های مقیم در ایران خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، شهریار عسگری در حاشیه مراسم افتتاح نخستین هتل‌بیمارستان ایران با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم درمانی برای دیپلمات‌ها و سفرای کشورهای خارجی در ایران در این هتل بیمارستان اظهار داشت: فضایی را در این هتل بیمارستان فراهم کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین خدمات سلامت را به دیپلمات‌ها و سفرایی که در ایران حضور دارند، ارائه دهیم.

وی افزود: نخستین هتل بیمارستان ایران آمادگی پذیرش بیش از ۲۰۰ بیمار را دارد و رشته‌های فوق‌تخصصی جراحی قلب، نازایی، اطفال، سلول‌درمانی، چشم و … ارائه خدمات می‌شود.

عسگری تصریح کرد: با توجه به تاریخچه و پیشینه ایرانیان در زمینه مهمان‌نوازی سعی کرده‌ایم با تلفیق حوزه پزشکی با مقوله توریسم، خدمات مناسب حوزه سلامت را در نخستین هتل بیمارستان کشور ارائه دهیم.

رئیس هیئت مدیره نخستین هتل بیمارستان ایران ادامه داد: در راستای گردشگری سلامت و با توجه به دستاوردهای نوینی که در یک دهه گذشته در حوزه پزشکی به آن نائل آمده‌ایم تلاش بر آن است تا بتوانیم در زمینه توریسم سلامت در  جهان جایگاه ویژه‌ای را کسب کنیم.

عسگری گفت: شمایل نخستین هتل بیمارستان کشور به‌دور از معماری و فضاهای بیمارستانی معمولی به‌سمت فضاهای معماری ایرانی و برای ایجاد یک آرامش خوش‌آیند برای بیماران در نظر گرفته شده است که دارای فضاهای لوکس هتل است و نه‌تنها ثروتمندان بلکه همه مردم می‌توانند از این بیمارستان بهترین خدمات را دریافت کنند.

*اصلاح نگرش خدمات مناسب درمانی به بیماران

رضایی مدیر نخستین هتل بیمارستان ایران نیز بیان کرد: مهمترین چشم‌انداز این مجموعه اصلاح نگرش در خدمات سلامت به بیماران است تا بتوانیم بهترین خدمات درمان را در فضایی بسیار مناسب ارائه دهیم.

وی با اشاره به ۱۸ اتاق عمل در این هتل بیمارستان افزود: هزینه‌های اقامت در این هتل بیمارستان از هزینه‌های هتلینگ بیمارستانی کمتر است و در صدد هستیم تا با هماهنگی با کشورهای خارجی بیماران را در کشور متبوع گزینش و درمان نهایی آنان را در ایران و در نخستین هتل بیمارستان کشور انجام دهیم که امیدواریم فرایند کارهای اداری آن با موافقت وزارت بهداشت هرچه سریع‌تر صورت پذیرد.

به گزارش تسنیم نخستین هتل بیمارستان کشور با حضور مرادخانی معاون وزارت ارشاد، همتی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، نیری رئیس مجمع خیّرین سلامت کشور و جمعی از سفرا و دیپلمات‌های مقیم ایران افتتاح شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.