دیگر بیماران با جواب نبود تخت خالی مواجه نمی‌شوند

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

وعده وزیر iبهداشت در افتتاح شبکه ملی سلامت ؛

سلامت > عمومی
وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم iبهره‌برداری شبکه ملی سلامت وعده داد که دیگر بیماری در بیمارستان با جواب نبود تخت خالی مواجه نمی‌شود.

به گزارش تفسیری همشهری آنلاین iبه نقل از روابط عمومی وزارت iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «مرضیه وحید دستجردی» در مراسم iبهره‌برداری از شبکه ملی سلامت، شدت نیاز iبه این شبکه ملی را یادآور شد و گفت: بین سال‌های ۷۵ تا ۹۰ تنها ۲ هزار و ۱۰۰ مرکز درمانی از طریق ایتنرنت iبه هم متصل شده بودند. این درحالیست که با شبکه ملی سلامت می‌توانیم تخت‌های خالی بیمارستان‌ها را در کشور رصد کنیم و دیگر بیماری در بیمارستان با جواب نبود تخت خالی مواجه نمی‌شود و iبه این ترتیب مشکل یاد شده را نیز رفع خواهیم نمود.

وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در پرونده سلامت الکترونیک باید بیش از ۴۰ سؤال از مردم بپرسیم، حال اگر قرار باشد این شبکه روی اینترنت قرار بگیرد، مشکلاتی از جنبه سرعت و امنیت اطلاعات پیش رو خواهیم داشت که با راه‌اندازی شبکه ملی سلامت در بستر پهنای باند داخل، این نگرانی‌ها از بین رفته است.

وی ابراز امیدواری نمود: تا پایان امسال، بیش از نیمی از مراکز درمانی را بتوانیم iبه شبکه ملی سلامت متصل کنیم.

وزیر iبهداشت اظهار داشت:‌ هم‌اکنون بیش از ۱۱۰ خدمت در وزارت iبهداشت iبه صورت الکترونیک صورت می‌گیرد در حالی که پیشاً یک پرسش و پاسخ کاغذی ۴۵ روز طول می‌کشید؛ امروز هیچ کاغذی بین دانشگاه‌ها و ستاد وزارت iبهداشت و درمان رد و بدل نمی‌شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.