دیگر نگران افتادن گوشی در دستشویی نباشید!

۰۵ تیرماه ۱۳،

خبرگزاری فارس: دیگر نگران افتادن گوشی در دستشویی نباشید!سونی در تبلیغات تازه خود می‌گوید که اگر گوشی شما داخل حمام یا دستشویی افتاد اصلا نگران نباشید! زیرا اگر تا ۳۰ دقیقه هم در این شرایط باقی بماند باز هم مشکلی برای آن پیش نمی‌آید.
 
شرکت سونی در آگهی تبلیغاتی تازه خود برای آخرین گوشی هوشمندی که تولید کرده، بسیار متفاوت عمل کرده تا گوی سبقت را از تمامی شرکت‌های رقیب برباید.
 
در این آگهی تبلیغاتی گفته شده است: «اگر گوشی شما داخل حمام یا دستشویی افتاد اصلا نگران نباشید! زیرا اگر تا ۳۰ دقیقه هم در این شرایط باقی بماند باز هم مشکلی برای آن پیش نمی‌آید و به فعالیت خود ادامه می‌دهد».
 
به گزارش فارس به نقل از فوربز، گوشی هوشمند تازهی که شرکت سونی عرضه کرده است و بر مقاومت بسیار بالای آن در مقابل ورود آب تاکید دارد، Xperia A نام گرفته است مدل تازه محصول قبلی سونی با نام Xperia Z محسوب می‌شود.
 
این گوشی هوشمند که مدتی پیش در کشور ژاپن عرضه شد و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت، پس از آزمایش‌های لازم نشان داده شد که بسیار از محصولات تولید شده در شرکت‌های سامسونگ و اپل مقاوم‌تر است.
 
این گوشی علاوه بر آنکه جلوی ورود آب به سیستم داخلی را می‌گیرد، امکان ورود گرد و غبار را هم نمی‌دهد و شکی نیست که اگر شما در یک کارخانه آسیاب آرد کار می‌کنید یا ساکن شهری پر از ریزگردها میباشید، با این محصول می‌توانید در امان بمانید.
 
به گفته کارشناسان، سونی به این نتیجه رسیده است که ضدآب بودن گوشی‌های تازه آن مهم‌ترین سبب برای ارجح بودن آن‌ها نسبت به گوشی‌های رقیب محسوب می‌شود و می‌تواند انگیزه هر کاربری را برای خرید این محصولات افزایش دهد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.