ذبح ۳۰ جوان شیعه در سوریه + تصویر +۱۸

۰۹اردیبهشت،

یک پایگاه اینترنتی اینترنتی لبنانی عصر امروز با انتشار یافتن عکسی دلخراش از دو جوان ذبح شده سوری، نوشت: تروریست های القاعده در ادامه جنایت های خود در قبال مردم سوریه عموما و اهالی حلب خصوصا، آغاز به اجرای فتاواى بعضی از شیوخ سلفی دربارهٔ ذبح جوانان دو روستای شیعه نشین “نبل” و “الزهراء” در حومه حلب نموده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، یک پایگاه اینترنتی خبری لبنانی با انتشار یافتن تصویری دلخراش ادعا کرد که تروریست های سوریه، اقدام به بریدن سر ۳۰ جوان شیعه در سوریه کرده اند.

سایت اینترنتی “الخبر برس” عصر امروز یکشنبه ۷ اردیبهشت با انتشار یافتن عکس زیر نوشت: “شبکه القاعده در ادامه جنایت های خود در قبال مردم سوریه عموما و اهالی حلب خصوصا، آغاز به اجرای فتاواى بعضی از شیوخ سلفی دربارهٔ ذبح جوانان دو روستای شیعه نشین “نبل” و “الزهراء” در حومه حلب نموده است”.

این پایگاه اینترنتی ادامه داد: “جوانانی که ذبح شده اند نظامی یا مسلح نبودند؛ بلکه فقط به سبب انتساب به طائفه شیعه به قتل رسیده اند. این جنایت بعد از محاصره ای صورت گرفت که از ماه مبارک رمضان سال قبل نسبت به اهالی این دو روستا صورت گرفته بود”.

سایت الخبر پرس با عذرخواهی از خوانندگانش به سبب انشار این تصویر مدعی شد: “بنا بر آنچه فعالان شبکه های اجتماعی اعلام کردند، جنایتکاران در این دو روستا، تروریست های تکفیری سعودی و چچنی بوده اند”.

۱۸+







باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.