ذخیره سازی بیش از ۲۰۰ تن آسفالت گرم در کرج

۰۸خردادماه،

مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج ازذخیره سازی بیش از ۲۰۰ تن آسفالت گرم با خرید و نصب یک دستگاه سیلوی ۱۰۰ تنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر افزود: با خرید و نصب یک دستگاه سیلوی مدرن ۱۰۰ تنی توان ذخیره سازی کارخانه آسفالت شهرداری کرج به دوبرابر افزایش یافت.
وی ادامه داد: این سیلو با اعتباری بالغ بر ۵٫۳ میلیارد ریال به کارخانه الحاق شده که پس از نصب سیستم نرم افزاری در اواسط خرداد ماه عملا در چرخه تولید وذخیره سازی این کارخانه قرار خواهد گرفت.
سلطانی مقدم میزان ظرفیت ذخیره سازی آسفالت را با کیفیت و کمیت ارئه خدمات در ارتباط مستقیم دانست و اظهار داشت: کارخانه آسفالت شهرداری کرج با نصب این سیلو در زمینه عایق بندی و رعایت استانداردهای جهانی از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار شده است و در آینده قطعا شاهد شرایط مطلوبتری در اجرای پروژه های آسفالت معابر خواهیم شد.
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: به جهت اهمیت ویژه ای که آسفالت در عمران و آبادانی شهری و شرح وظایف شهرداری ها دارد، سازمان عمران و نوسازی و به ویژه شهردار کرج نظارت و تأکید ویژه ای به فعالیت های این کارخانه داشته و آن را مورد توجه جدی قرار می دهد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.