ذخیره مستقیم محتوای کلیپ برد در یک فایل با PasteAsFile

یکی از مهمترین ابزارهای وبگردی در رایانه ، ClipBoard می باشد. با استفاده از این امکان ، وبگردان قادر به ذخیره اطلاعات مورد نظر از وب سایت ها می باشند؛ به طوری که پس از انتخاب متن و یا عکس مورد نظر ، آن را کپی و سپس در یک فایل NotePad یا ورد ذخیره می کنند. اما ممکن است زمانی به جمع آوری اطلاعات مختلف از منابع مختلف بپردازید و در این صورت مجبور به ساخت فایل های زیاد و نامگذاری کردن آن هستید.

در همین زمینه امروز قصد داریم تا شما را با برنامه PasteAsFile آشنا نماییم. PasteAsFile یک برنامه کاربردی و کم حجم می باشد که به کاربران امکان ذخیره مستقیم متون و عکس های کلیپبرد (کپی شده) به داخل یک فایل اختصاصی را می دهد. با استفاده از این برنامه شما دیگر از ساخت و نامگذاری فایل های ورد و Notepad خالی جهت وارد کردن متون کلیپ برد بی نیاز خواهید بود.

طریقه استفاده از این برنامه بدین صورت می باشد که شما ابتدا متن و یا عکس مورد نظر خود را انتخاب و کپی می کنید و سپس در منطقه مورد نظر با کلیک راست و انتخاب گزینه Paste As File ، آن را در یک فایل مجزا قرار خواهید داد. این برنامه از فرمت های TXT, RTF, DOC, HTML, PHP پشتیبانی کامل می کند و همچنین امکان پشتیبانی از فرمت های تصویری همچون JPG, PNG, BMP, GIF, TIF, TGA,PCX را نیز دارا می باشد.

برای متون و عکس ها به ترتیب فرمت های TXT و PNG به صورت پیش فرض در برنامه قرار گرفته اند.

همچنین برنامه PasteAsFile به شما امکان تعیین نام و فرمت فایل و محل قرار گرفت آن ها را می دهد.

این برنامه بر روی دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیت ویندوزهای ایکس پی ، ویستا ، ۷ و ویندوز ۸ پشتیبانی می شود و با حجم ۱٫۴ مگابایت و قیمت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای دانلود مستقیم برنامه ، از لینک زیر استفاده نمایید:

دانلود برنامه PasteAsFile

 

مطالب مرتبط

  • یک منوی راست کلیک مجهز و پیشرفته ( برنامه ) !

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.