ذوالفقارنسب: مستحق باخت نبودیم

بیژن ذوالفقارنسب پس از شکست تیم فوتبال هفت نفره ایران برابر اوکراین و ناکامی‌اش در رسیدن به فینال بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن اظهار کرد: به هر حال اوکراین قهرمان دوره‌ی قبل این بازی‌هاست. آنها تیم باتجربه‌ای داشتند. شرایطشان فوق‌العاده بود و بسیار حرفه‌ای‌تر از تیم ما کار کردند. طبیعی است تیمی که بهتر و باتجربه‌تر کار می‌کند برنده‌ی میدان می‌شود.

وی افزود: اوکراین مهره‌های بسیار خوبی داشت که توانستند بازیکنان ما را مهار کنند. هرچند عملکرد تیم ما هم خوب بود و کسانی که بازی را دیدند می‌توانند این نظر را داشته باشند که ایران خیلی شایسته‌ی باخت نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم فوتبال هفت نفره، اوکراین را پیش از بازی با ایران به دقت آنالیز نکرده بودند و این عملکرد حریف قابل پیش‌بینی بود؟ گفت: کادر فنی تیم ایران اتفاقا حریف را کاملا آنالیز کرد و ما می‌دانستیم اوکراین برابر ایران به احتمال قوی چگونه بازی خواهد کرد. آن چیزی که مشخص بود قدرت و تجربه‌ی بالای اوکراین بود. در این بازی ایران خوب بازی کرد اما آنها حرفه‌ای‌تر بودند. دوست ندارم بهانه‌ای برای باخت بیاورم اما تمام مواردی که به آن اشاره کردم واقعا وجود داشت.

مدیر فنی تیم فوتبال هفت نفره ایران درباره‌ی بازی این تیم در رده‌بندی برای کسب مدال برنز مقابل برزیل به ایسنا گفت: برزیل هم حریف سرسختی است. آنها در این بازی‌ها تیم بسیار خوب و جوانی داشتند. فکر می‌کنم نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از مصاف ما با آنها داشت. فقط امیدوارم بتوانیم با تمام توان و کاملا حرفه‌ای برابر برزیل بازی کنیم تا به نتیجه برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.