ذوالقدری: به هر شکل به آروبا می‌رویم/مسئولان در مورد پومسه قول مساعد داده‌اند

۲۲ آبان ،

_RFI5139.jpg

دبیر فدراسیون تکواندو پس از برطرف شدن مشکل اعزام تیم‌های ملی پومسه به مسابقه‌های جهانی کلمبیا گفت: مسئولان قول مساعد داده‌اند که تیم ملی به این مسابقه‌ها اعزام شود.

غلامحسن ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ اظهار کرد: خوشبختانه مشکل اعزام این تیم‌ها برطرف شده و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قول داده‌اند ملی‌پوشان به کلمبیا اعزام شوند.

وی افزود: ان‌شاءالله همه چیز مهیا شود و تیم‌های ملی بتوانند در مسابقه‌های جهانی شرکت کنند. البته امیدواریم که امتیازات لازم مهیا شود.

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد مشکلات مالی برای اعزام شدن تیم ملی مبارزه‌ای به جام جهانی آروبا گفت: تحت هر شرایطی به مسابقه‌ها آروبا اعزام خواهیم شد. بلیت اعزام تیم گرفته شده و منتظر صدور روادید هستیم. از پیش هم لیست‌ها را ارائه کرده بودیم و علی‌رغم همه سختی‌ها به این رقابت‌ها می‌رویم.

ذوالقدری در مورد قرارداد مربیان کره‌ای بخش پومسه گفت: قرارداد کانگ به عنوان سرمربی مردان و دخترش به عنوان سرمربی بانوان سه ماهه و به صورت کوتاه مدت است و طبق توافق انجام شده آن‌ها تا پایان مسابقه‌های قهرمانی جهان همراه تیم ملی ایران خواهند بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.