ذوب آهن با سرعت ۴۰۰کیلومتر به قهقرا می رود/ دوشنبه با ملوان قرار داد می بندم

مدافع سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مدیریت باشگاه ذوب آهن در موقعیت اسفناکی قرار دارد و این باشگاه با سرعت ۴۰۰ کیلومتر به قهقرا می رود.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: قرار دادم را با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فسخ کردم چون مسئولان این باشگاه فقط وعده های تو خالی به بازیکنان می دادند در ضمن آنها با رفتار زننده خود قرار دادهای ما را دست کاری کردند با این مسائل دیگر ترجیح دادم که به زودی از این تیم جدا شوم.
 
وی ادامه داد: از سال قبل ۴۰درصد و امسال نیز ۲۰ درصد طلب داشتم که در مجموع ۶۰درصد از مبلغ قرار دادم را با آنها بخشیدم.
 
حسینی تصریح کرد:‌ باشگاه ذوب آهن اصفهان با سرعت ۴۰۰کیلومتر و سرعت بالا به سمت قهقرا پیش می رود و مدیران وقت آنها کارهای ناشایست و غیر اخلاقی انجام دادند هرروز وعده های توخالی به بازیکنان می دادند.
 
وی ادامه داد: بابت جدا شدن از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هیچ گاه پشیمان نیستم و حتی باید زودتر از اینها از ذوب آهن می رفتم.
 
حسینی تأکیدکرد: قرار دادهای خیلی خوبی قبل از آغاز فصل لیگ برتر دوازدهم داشتم این تیم به خاطر مدیریت غلط باعث فرار بازیکنان زیادی از ذوب آهن شد من هم دیدم که زمان زیادی را از دست می دهم و ضرر می کنم به تیم فوتبال ملوان انزلی آمدم.
 
وی در مورد دست بردن مسئولان این فصل ذوب آهن در قرار داد بازیکنان گفت:‌ یکی از مسائل خیلی اسفناک دست بردن مسئولان باشگاه ذوب آهن در قرار دادهای ما بود که بازیکنانی هم چون شهاب گردان، حسین ماهینی، محمد قاضی، فرشید طالبی و احمدی از این جمله بودند.
 
وی ادامه داد: ذوب آهن میدان خیلی خوبی هم چون آذری و دلیلی داشت که با صداقت، بازیکنان را در تیم نگه داشتند ولی هم اکنون مدیر با اقتداری در این تیم وجود ندارد وتصمیم گیری اصلی در جای دیگری گرفته می شود و این تصمیم گیری غلط به باشگاه ذوب آهن ضربه می زند

حسینی در مورد منصور ابراهیم زاده تاکید کرد: منصور ابراهیم زاده کارهای بزرگی برای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انجام داد و هیچ مربی نیز دیگر نمی تواند موفقیت های این مربی بزرگ را تکرار کند ولی در عوض باشگاه ذوب آهن طلب ابراهیم زاده را پرداخت نکرده است ابراهیم زاده فردی با اخلاق است و از ذوب آهن شکایت نمی کند .

وی ادامه داد: من هیچ گاه با مربی در دوران فوتبالم مشکل نداشتم و مدیریت غلط ذوب آهن  اصفهان باعث جدایی من و سایر بازیکنان شد که یک نفر مدیر درآنجا تصمیم گیرنده نیست.
 
حسینی در مورد باشگاه ملوان اظهار داشت : باشگاه ملوان با حضور حسین هدایتی تحولات اساسی را در این فصل داشته و مطمئنا این تغییرات می تواند یک تیم قدرتمند تر را از ملوان بسازد و تاثیرگذاری هدایتی در  باشگاه ملوان بسیار مشهود است.
 
وی ادامه داد: ملوان تیمی ا ست که ۷۰ درصد آن بازیکنانی بومی هستند حسین هدایتی افکار سازنده ای در فوتبال ایران دارند . انتخاب ملوان بهترین انتخاب هدایتی بوده است که سال های آینده ملوان به قدرت فوتبال ایران تبدیل می شود .
 
حسینی خاطرنشان کرد: برای انتخاب تیم فوتبال ملوان انزلیابتدا مدیریت شخصی بنام حسین هدایتی را لحاظ کردم و سپس وجود تماشاگران پرشور انزلی که فوتبال را خوب می فهمند و با تعصب بالا تیم خود را حمایت می کنند.
 
وی ادامه داد: به خاطر بازی کردن در یک بازی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، نیم فصل اول را از دست دادم و از بازی هفته هجدهم در خدمت تیم فوتبال ملوان خواهم بود و نیم فصل دوم بازی های خود را برای این تیم انجام می دهم .
 
حسینی در پایان گفت: دوشنبه ۲۰ شهریور به انزلی خواهم رفت تا قرارداد خود را در هیئت فوتبال انزلی به ثبت برسانم و از این انتخاب خودم بسیار راضی و خشنود هستم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.