ذکر کثیر همان تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربن هاشم(ع) در جمع خانواده ها و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: ذکر کثیر همان تسبیحات حضرت فاطم زهرا (س) می باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام کریم سرافراز با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی خانوادگی کارکنان و تاثیر مثبت آن در محیط کار افزود: تجدید روحیه و ایجاد نشاط در کانون خانواده ها از برکات اردوهای فرهنگی تربیتی به شمار می رود.
وی با تبیین اسوه و نمونه بودن حضرت فاطمه زهرا (س) برای تمام خانواده های مسلمان و حتی غیر مسلمان ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام(ص) بهترین هدیه و نحله که همان تسبیح تربت سید الشهدا(ع) معروف به تسبیح حضرت زهرا(س) را به بانون نمونه عالمین تعلیم کرد.
حجت الاسلام سرافراز اظهار داشت: تعلیم ملکوتی تسبیحات حضرت فاطمه زهرا توسط نبی مکرم اسلام برای تسکین آلام بشری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربن هاشم(ع) گفت: اگر هدیه بالاتر از این ذکر در عالم بود که ارزش معنوی بیشتری داشت پیامبر اکرم(ص) آن را به حضرت زهرا(س) هدیه می کرد.
وی افزود: تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(س) وسوسه های شیطان را از انسان دور می کند و انسان را به عالم ملکوت نزدیک می سازد.
حجت الاسلام سرافراز با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) ادامه داد: این ذکر از نظر لفظ یکصد ولی از نظر میزان محاسبه در نزد پروردگار یکهزار است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خانواده کارکنان سپاه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین پشتوانه های جهادگران هستند.
وی افزود: ارزش تلاش همسران پاسدار در خانواده و تربیت فرزندان بر اساس آیین الهی دین مبین اسلام کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.