رأی دادگاه به برگزاری دوباره یکی از دیدارهای یک چهارم نهایی بسکتبال لبنان

۱۶خردادماه،

دادگاه لبنان با اعلام تخلف فدراسیون بسکتبال این کشور، به برگزاری دوباره دیدار چهارم دو تیم آمشیت و شامویل در مرحله یک چهارم نهایی رأی داد در حالی که تا به حال دو دیدار نیمه نهایی نیز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از “دیلی استار”، در حالی که تیم ملی بسکتبال لبنان باید برای مسابقات جام ملتهای آسیا آماده شود و مسئولان فدراسیون این کشور به دنبال اتمام هر چه سریعتر لیگ می باشند، مسابقات باشگاهی از هفته قبل با شکایت باشگاه آمشیت متوقف شد.

باشگاه آمشیت با توجه به ۲۰ بر صفر بازنده اعلام شدن در دیدار چهارم مرحله یک چهارم نهایی مقابل شامویل، شکایتی را به دادگاه ارائه کرد و به این ترتیب از هفته قبل مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ متوقف شد تا به این شکایت رسیدگی شود. در نهایت با دو بار تأخیر و در حالی که قرار بود روز دوشنبه ۱۳ خرداد در این مورد تصمیم گیری شود، دادگاه دستور به برگزاری دوباره دیدار چهارم آمشیت و شامویل داد.

این رأی در حالی صادر شد که تیم شامویل دو بازی مرحله نیمه نهایی مقابل الریاضی را هم پشت سر گذاشته و با این تیم یک – یک مساوی بود.

با وجود رأی دادگاه، به احتمال بسیار باشگاه آمشیت برای اختلال ایجاد نشدن در مسابقات لیگ، از بازی چهارم انصراف می دهد.

مسئولان فدراسیون لبنان از دخالت مراجع غیر ورزشی در بسکتبال این کشور ناراضی بوده و اعتقاد دارند با این تصمیم گیری بیشتر از همه به تیم ملی این کشور لطمه می خورد. تیم ملی لبنان باید مرداد ماه در مسابقات جام ملتهای آسیا با دیگر حریفان آسیایی بر سر سهمیه جام جهانی ۲۰۲۴ رقابت کند.

شنیده می گردد با توجه به مشکلات بیماری فرزند فادی الخطیب کاپیتان تیم ملی لبنان، این بازیکن در مسابقات کاپ آسیا تیم ملی را همراهی نمی کند و وضعیت حضور وی در جام ملتها نیز مشخص نیست. خطیب باید برای درمان فرزندش برای مدتی به کشور آمریکا سفر کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.