رئال، بارسا ودورتموند رقبای اصلی منچستریونایتد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

  سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش برای قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ باید از سد تیم هایی مانند بارسا و رئال عبور کند.

 شیاطین سرخ فصل قبل نتوانستند از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان عبور نمایند اما امشب و با پیروزی مقابل براگا می توانند در فاصله دو هفته تا پایان دیدارهای مرحله گروهی، راهی دور بعد شوند.

اما فرگوسن که از همین حالا به مراحل بالاتر فکر می کنم، دو غول اسپانیا و همچنین بورسیا دورتموند را رقبای اصلی تیمش برای رسیدن به فینال ومبلی می داند.

 به گزارش تفسیری گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” شما نمی توانید رئال و بارسا را نادیده بگیرید. همچنین باید بگویم که فکر نمی کنم دورتموند هم در رقابت های امسال قابل چشمپوشی باشد.

 اگر به بازی های آنها در بوندس لیگا نگاه کنید، ۱۱ امتیاز با بایرن فاصله دارند. این نشان می دهد که آنها تمرکزشان را روی چمپیونزلیگ گذاشته اند.

 این سه تیم شانس زیادی دارند و من امیدوارم ما هم به آنها بپیوندیم زیرا ما هم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم. ما برای رسیدن به پیروزی باید در سطح بسیار بالایی بازی کنیم.”

علی رغم سه پیروزی در سه دیدار ابتدایی، فرگوسن فراموش نکرده که تیمش برای صعود از این گروه چه دیدارهای دشواری را پشت سر گذاشته است.

 “رکورد براگا در دیدارهای اروپایی خوب است. به ویژه آنها در دیدارهای خانگی یک تهدید محسوب می شوند. این دیدار برای ما بسیار مهم است زیرا اگر پیروز شویم، می توانیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. این بخش مهمی از دیدار امشب است. امیدوارم بتوانیم از پس آن بربیاییم.

 امیدوارم بتوانیم به مرحله بعد برسیم زیرا این نشان می دهد که چه تیم قدرتمندی هستیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.