رئال، بیلبائو را ۵ تایی کرد/رونالدو ناکام بزرگ

۲۸ آبان ،

تیم رئال مادرید موفق شد در هفته دوازدهم لالیگا، تیم اتلتیکو بیلبائو را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران تیم رئال مادرید موفق شد در هفته دوازدهم لالیگا، تیم اتلتیکو بیلبائو را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد.

در این بازی که از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیابو برنابئو مادرید و در حضور ۷۰ هزار و ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد کهکشانی های مادریدی موفق شدند حریف را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهند.

برای شاگردان مورینیو در این بازی کریم بن زما در دقایق ۱۲ و ۳۲، سرخیو راموس در دقیقه ۳۰، مسعود اوزیل در دقیقه ۵۶ و سامی خدیرا در دقیقه ۷۲ گل زدند و تنها گل شاگردان مارچلو بیلسا را ایبای گومس در دقیقه ۴۲ وارد دروازه کاسیاس کرد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در این بازی علیرغم تلاش بسیار نتوانست دروازه بیلبائو را باز کند تا در شبی که لیونل مسی در بازی بارسلونا و ساراگوسا درخشش خیره کننده ای داشت و دوگل زد و یک پاس گل به سانگ داد، رونالدو در تیم رئال مادرید ناکام بزرگ لقب بگیرد.

مادریدی ها با این برد ۲۶ امتیازی شدند و رتبه سوم خود را در جدول رده بندی حفظ کردند، اما بیلبائو که با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد برای ماندن در این رتبه باید به انتظار بازی های باقیمانده این هفته بماند.

در دیگر بازی مهم این هفته بارسلونا موفق شد ساراگوسا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

در جدول برترین گلزنان لالیگا هم اینک لیونل مسی با ۱۵ گل در صدر قدر دارد و کریستیانو رونالدو با یازده گل در تعقیب وی است. همچنین فالکائو مهاجم اتلتیکو مادرید با ده گل در رده سوم است و این فرصت را دارد تا در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل گرانادا گل های زده خود را افزایش دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.