رئال آماده فروش رونالدوبه قیمت ۲۰۰ میلیون یورو

در صورتی که نتوانند مشکل کنونی کریستیانو رونالدو را حل کنند، ممکن است او را به قیمت ۲۰۰ میلیون یورو به فروش رسانند.

به گزارش گل،این ستاره پرتغالی یازده روز پیش و در جریان دیدار تیمش مقابل گرانادا، بعد از گلزنی شادی نکرد و در پایان مسابقه اعلام کرد که ناراحت است و سران باشگاه از ناراحتی اش خبر دارند.

کریس یکی از ۱۷ بازیکنی بود که روز چهارشنبه و بعد از برگزاری بازی های ملی به تمرینات رئال بازگشت و با بازگشت او شایعات درمورد آینده اش قوت گرفت. رونالدو اولین بازیکنی بود که وارد کمپ تمرینی شد و دو ساعت زودتر به کمپ تمرینی آمده و گویا با مورینیو صحبت هایی کرد. شنیده می شود که او امروز هم با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی جلسه دارد.

سران باشگاه مادریدی تمایل زیادی دارند تا با حل این مشکل، رونالدو را در تیمشان نگاه دارند و از همین رو در روزهای پیش رو روند مذاکرات ادامه خواهد داشت.

خود رونالدو هم در روزهای اخیر اعلام کرده که نارضایتی اش ریشه مالی ندارد و مربوط به تمدید قرارداد یا افزایش دستمزدش نیست ولی شنیده می شود که بهانه گیری های رونالدو برای بهبود مبلغ دستمزدش است.

کریس در حال حاضر سالانه ۱۰ میلیون یورو دریافت می کند و این مبلغ خیلی کمتر از دستمزد بازیکنانی مثل ساموئل اتوئو (سالانه ۲۰ میلیون یورو ) و زلاتان ایبراهیموویچ (سالانه ۱۴٫۵ میلیون یورو ) است.این بحث ها از یک سو و بحث افزایش مبلغ مالیات در اسپانیا از سوی دیگر، رونالدو رانگران کرده؛ چرا که او تا حالا با توجه به دستمزد کنونی اش ،سالانه ۲۴% مالیات می پردازد ولی از این پس باید ۵۲% مالیات بپردازد.

فلورنتینو پرس در صحبت هایی اعلام کرده که ستاره پرتغالی اش جایی نمی رود؛البته باید درنظر داشت که حل کردن این مشکل کار ساده ای نیست و در صورتی که راه حلی برای این مشکل پیدا نشود، ممکن است اوضاع به نحو دیگری پیش برود. برخی از روزنامه های اسپانیایی از جمله آ.ب.ث، به این نکته اشاره کرده اند که تیم هایی مثل پاری سن ژرمن و آنژی ماخاچ قلعه حاضرند سالانه دستمزدی ۲۰ میلیون یورویی به رونالدو پرداخت کنند.

سران رئال در سال ۲۰۰۹ برای خرید رونالدو مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کرده اند و حالا ممکن است ستاره پرتغالی با قراردادی سنگین تر از این روانه تیم دیگری شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.