رئال صعود کرد/ تلاش شاگردان تیتو برای رسیدن به دو ال کلاسیکو

۳۰م دیماه ،

تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی مقابل والنسیا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا راه یافت.

به گزارش ایسنا، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال در اسپانیا، سفید پوشان مادرید مقابل والنسیا به میدان رفتند و پس از تساوی یک بریک با برتری سه بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله بعد راه پیدا کردند.

در این دیدار جنجالی شاگردان مورنیو با وجود گل زود هنگام بنزما بازی آسانی را تجربه نکردند و با دادن دو اخراجی در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکردند. نتیجه‌ای که البته برای صعود کافی بود چرا که دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ بر صفر رئال مادرید همراه بود. کونترائو و دی‌ماریا در این دیدار از داور بازی کارت قرمز دریافت گردند.

به این ترتیب تیم پایتخت نشین باید در انتظار بازی‌های امشب بماند. رئال در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از تیم‌های بارسلونا یا مالاگا خواهد رفت.

در دیگر دیدار این مرحله سویا میزبان ساراگوسا بود و با ۴ گل حریف خود را در هم کوبید تا یک تیم دیگر مرحله نیمه نهایی مشخص شود. دیدار رفت دو تیم گلی در بر نداشت.

در ادامه رقابت‌ها امشب (پنج شنبه) بارسلونا در حالی میهمان مالاگاست که در بازی رفت به تساوی دو، دو دست یافته و بدین ترتیب شاگردان تیتو برای صعود به مرحله نیمه نهایی نیاز به پیروزی و یا تساوی پرگل در این بازی خارج از خانه دارند. پیروزی بارسلونا علاقمندان به فوتبال را به تماشای دو ال کلاسیکو دعوت خواهد کرد. در آخرین دیدار این مرحله نیز اتلتیکومادرید که ۲ بر صفر بتیس را شکست داده دیدار برگشت را مقابل این تیم برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.