رئال مادرید زهر چشم گرفت

به گزارش ایرنا، ال کلاسیکو – دیدار سنتی دو تیم قدرتمند اسپانیا- هفته آینده در حالی در ورزشگاه کمپ نو میان بارسلونا و رئال مادرید برگزار می شود که بارسلونا با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی لالیگا، حداکثر امتیازهای ممکن را تاکنون اندوخته است، حال آنکه رئال مادرید با وجود پیروزی امشب، هنوز ۸ امتیاز از صدرنشین لالیگا فاصله دارد.

با پنج گلی که امشب رئال مادرید در خانه اش به مهمان خود زد، هوادارانش جان تازه ای گرفتند و سانتیاگو برنابئو از شور و هیجان لبریز شد.

نخستین گل مصاف امشب میان رئال مادریدی که تاکنون ضعیف ظاهر شده است و دپورتیوو آکرونیا که حالا به قعر جدول نزدیک می شود،در دقیقه ۱۵ توسط ˈریکیˈ به ثمر رسید تا گالیسیاییها روحیه بگیرند.

اما، این وضعیت طولی نکشید. تیم تشنه پیروزی خوزه مورینیو، هفت دقیقه بعد توسط مهاجم خود، ˈکریستیانو رونالدوˈ اولین گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا هم او و هم ۷۵ هزار هوادار حاضر در باشگاه با هیجان بسیار ابراز شادمانی کنند.

دومین گل کهکشانی پوشان در دقیقه ۳۸ توسط دی ماریا، سومی در دقیقه ۴۳ توسط کریس رونالدو، چهارمی در دقیقه ۶۵ توسط پپه و سرانجام، پنجمی در دقیقه ۸۴ بازهم توسط رونالدو به ثمر رسید تا این مهاجم سرشناس پرتغالی، هت تریک کرده و به ˈاندوهˈ جنجالی خود بدرود بگوید.

با این حال، گل اول و آخر کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

با وجود این پیروزی شیرین، خوزه مورینیو سرمربی کارکشته رئال مادرید از فرصت بازی با دپورتیوو استفاده کرد تا با تغییر استراتژی در بازی تیمش، قبل از ال کلاسیکو به شماری از بازیکنان شاخص خود استراحت بدهد.

او سرخیو راموس را درحاشیه راست و وارانه را در محور آن به کار گرفت و در حرکتی که غیرممکن به نظر می رسید، از مودریچ و اوزیل بطور همزمان در حمله استفاده کرد.

سرمربی پرتغالی رئال، خدیرا را هم برای کمک به آنها به میدان فرستاد در حالی که ژابی آلونسو به استراحت پرداخت.

پس از آن، کاکا در دقیقه ۴۶ به جای اوزیل و آلونسو در دقیقه ۵۷ به جای مودریچ وارد بازی شدند و هیگواین در دقیقه ۶۵ جای خود را به بنزما داد.

از سوی دیگر، کهکشانی پوشان از ضعف جناح راست دفاع گالیسیاییها بخوبی بهره بردند تا پیش از دوئل با آژاکس در قالب جام قهرمانان اروپا و با بارسلونا در لالیگا قدرت خود را به حریفان نشان دهند.

با نتیجه امشب، رئال مادرید توانست خود را به رده پنجم جدول لالیگا بالا کشد و در میان مدعیان قهرمانی جای گیرد.

اروپام ** ۱۵۵۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.