رئال مادرید ۴-ختافه ۰؛ خط و نشان رونالدو برای بارسا + جدول

۰۸ام بهمن ،

رئال مادرید ۴-ختافه ۰؛ خط و نشان رونالدو برای بارسا + جدول

اخبار لالیگا اسپانیا ‌: فوتبال آنلاین : ستاره پرتغالی رئال مادرید در پیروزی پرگل تیمش مقابل ختافه در هفته بیست و یکم لالیگا هت‌تریک کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین  رئال مادرید امروز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان ختافه بود و موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد.

رئال مادرید که در این دیدار په‌په و کاسیاس را به سبب مصدومیت در اختیار نداشت از حضور ژابی آلونسو و سامی خدیرا در ترکیب اصلی نیز بی‌بهره بود.

ژوزه مورینیو مودریچ و اسین را در این مسابقه به بازی گرفته بود؛ اما سفیدپوشان در نیمه‌ اول نتوانستند کاری از پیش ببرند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

سرخیو راموس در دقیقه ۵۳ اولین گل بازی را به ثمر رساند و پس از آن کریستیانو رونالدو در دقیقه ۶۲ روی پاس زیبای مسعود اوزیل اختلاف را به ۲ گل رساند. ستاره پرتغالی ۳ دقیقه بعد با پاس دی‌ماریا دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۲ نیز از روی نقطه پنالتی سومین گلش را به ثمر رساند.

رونالدو با هت‌تریک در این دیدار تعداد گل‌های این فصل خود را به ۲۱ گل افزایش داد. این دومین هت‌تریک رونالدو در فصل اخیر است. وی پیش از این در دیدار مقابل لاکرونیا هم موفق به هت‌تریک شده بود.

رئال مادرید در حالی در این بازی به میدان رفت که هفته پرحاشیه‌ای را به سبب صحبت‌های کاپیتان‌های تیم با رئیس باشگاه پشت سر گذاشت.

رئال با این پیروزی ۴۳ امتیازی شدند و فعلا در فاصله ۱۲ امتیازی بارسلونای صدرجدولی در مکان سوم ایستادند.

قوهای سفید مادرید چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری میزبان بارسلونا خواهند بود.

برای ملاحظه جدول لالیگا اینجا را کلیک کنید.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.