رئیس‌جمهور آینده باید دغدغه‌اش خدمت به صاحبان اصلی انقلاب باشد

۱فروردین ۱۳،

موسوی‌لارگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده باید مومن و معتقد به ارزشهای انقلاب باشد، گفت: رئیس‌جمهور آتی باید هدفش خدمت به مردم و تحقق خواست صاحبان اصلی نظام باشد.

 سید‌ناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ ویژگی‌های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری، گفت: رئیس‌جمهور دومین شخصیت سیاسی پس از مقام معظم رهبری است، بنابراین کسی باید این کرسی را به دست آورد که مومن و معتقد به ارزشها و آرمانهای انقلاب باشد.
 
وی در ادامه افزود: رئیس‌جمهور آینده باید فردی باشد که نظام را با جان و دل پذیرفته و از آرمانهای نظام و انقلاب دفاع کند و هم‌چنین مطیع محض ولایت فقیه باشد.
 
عضو فراکسیون روحانیون با تاکید بر این که رئیس‌جمهور آینده باید هدفش خدمت به مردم باشد نه قدرت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ فرمودند صاحبان اصلی این انقلاب مردم می باشند، لذا فردی باید رئیس‌جمهور باشد که برای صاحبان این نظام و انقلاب ارزش قائل باشد و در جهت رفع مشکلات آنان به ویژه ضعفای جامعه گام بردارد.
 
موسوی‌لارگانی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که اظهار داشتند، من حاضر نیستم که یکی از کوخ‌نشینان را با صد کاخ‌نشین معاوضه کنم، تصریح کرد: این کوخ‌نشینان بودند که در زمان انقلاب سینه‌های خود را سپر گلوله‌ها قرار داده و پس از پیروزی انقلاب نیز در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و از کشور دفاع کردند و همچنین در فتنه ۸۸ نیز همین طبقه سوم جامعه بودند که توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند، لذا رئیس‌جمهور آینده باید هدفش خدمت به صاحبان اصلی انقلاب باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.