رئیس‌جمهور منتخب در روند جایگزینی مدیران به گونه‌ای شایسته عمل کند

۲۶خردادماه،

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به شعارهایی که رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر دولت فراگیر و استفاده از تمامی نیروها در عرصه خدمت داده است، امیدواریم دولت جدید، در روند جایگزینی مدیران به گونه‌ای شایسته عمل کند.

“امین شمس‌الدین” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وظایف و اولویت‌های کاری رئیس‌جمهور منتخب ایران اظهار داشت: مسئله بسیار مهم در این میان،  اولویت قرار دادن مواردی است که از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است. همچنین  تحقق حماسه اقتصادی در طول سال از دیگر مواردی است که باید مورد توجه رئیس‌جمهوری منتخب قرار گیرد.

این فعال دانشجویی با انتقاد از تغییر اتوبوسی مدیران که به پیشرفت کشور ضربات جبران‌ناپذیری زده است، گفت: با توجه به شعارهایی که رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر دولت فراگیر و استفاده از تمامی نیروها در عرصه خدمت داده است، امیدواریم با تدبیر دولت وی، این مسائل منفی برای بار دیگر در کشور پیش نیاید و رئیس جمهور در روند جایگزینی مدیران به طرز شایسته‌ای عمل کند.

وی با تاکید بر مظلومیت بحث فرهنگی در دولت نهم و دهم تصریح کرد: به سبب بی‌توجهی‌هایی که به مقوله فرهنگی در کشور صورت گرفته، خواستار اتخاذ تدابیر لازم و هوشمندانه رئیس‌جمهور منتخب برای حل این مشکلات کنونی در کشور هستیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان با انتقاد از عدم توجه مسئولان دولتی به دستور هشت ماده‌ای در جهت برخورد با مفاسد اقتصادی که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده بود، خاطر نشان کرد: دولت آتی در راستای برخورد با مفاسد اقتصادی، بهبود مسائل بین‌الملل و داخلی کشور بر اساس منویات رهبری، برای حل مشکلات موجود عزم جدی داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.