رئیس تربیت بدنی ناجا خبر داد: تشریح فعالیت‌های تربیت بدنی نیروی انتظامی

خبرگزاری آریا- سرهنگ ابولحسن گلمکانی با اشاره به فعال شدن هیئت ورزشی جانبازان در هفته ناجا گفت:‌ما بر آنیم که امکانات ورزشی را به صورت شبیه سازی شده برای جانبازان به محل زندگی آنان انتقال دهیم.
به گزارش خبرنگار انتظامی آریا، سرهنگ ابوالحسن گلمکانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در هفته ناجا تربیت‌بدنی نیروی انتظامی برابر سال‌های قبل برنامه‌هایی را برای خانواده‌ها و اعضای ناجا با همکاری فدراسیون‌های مختلف در دستور کار قرار داده که این برنامه‌ها در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با تهران و دیگر استان‌های کشور فردا همایش کوهپیمایی برگزار می‌شود گفت: این همایش در تهران از ولنجک تا توچال خواهد بود.

گلمکانی گفت: فردا ۴ هزار نفر از کارکنان ناجا مستقر در تهران در این کوهنوردی شرکت و در مراسم معنوی بعد از آن حضور خواهند داشت.

رئیس تربیت بدنی ناجا با بیان اینکه روز شنبه به نام روز اقتدار ناجا نامگذاری شده است گفت: در سراسر کشور همایش ۱۱۰ هزار نفری کارکنان ناجا در دفاع شخصی اجرا خواهد شد.

وی به برگزاری ورزش صبحگاهی در روز سه‌شنبه در پارک لاله تهران اشاره کرد و گفت: این برنامه از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ صبح برگزار خواهد شد که به حاضران هدایایی به رسم یادبود اهداء می‌شود.

این مقال مسئول اظهار داشت: مسابقات تیراندازی در دو سطح مسئولین کشوری و لشکری و نیروهای مسلح استان‌ها در سراسر کشور برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که این مسابقات در میادین تیراندازی که در طول سال ساخته شده بودند برگزار خواهد شد و با برگزاری این مسابقات این میادین به طور رسمی افتتاح
می‌شود.

گلمکانی به جشنواره پیاده‌روی کارکنان ناجا در تاریخ ۱۴ مهر اشاره کرد و گفت: این همایش در تهران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای اولین بار مسابقات بازنشستگان ناجا را برگزار خواهیم کرد و برای اولین بار جانبازان قطع نخاعی می‌توانند در مسابقات ما که به توسط شبیه‌ساز تیراندازی و سوار‌کاری در منازل آنان مستقر می‌شود حضور پیدا کنند.

گلمکانی با اشاره به اینکه در طی یک سال اخیر امکانات ورزشی در استان‌ها افزایش یافته است گفت: موتورسواری سرعت برای رکورد‌زنی سه نفر از قهرمانان کشوری در هفته ناجا برگزار خواهد شد این در شرایطی است که دویدن بر روی پله‌های برج میلاد توسط یکی از قهرمانان زدن روپایی تا بالای برج میلاد و سقوط آزاد از این برج در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه قهرمانی ورزش در نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این پایگاه قهرمانان سرباز از بلاتکلیفی خارج و در ۱۳ رشته ورزشی مشغول به فعالیت شدند.

وی بیان داشت: این قهرمانان به صورت تمام وقت به ورزش می‌پردازند.

گلمکانی از ایجاد بسترهایی برای قدردانی از قهرمانان المپیک و پاراالمپیک توسط بانک قوامین خبر داد و گفت: این طرح از امشب در ورزشگاه دستگردی و با تقدیر از وزنه‌برداران المپیک آغاز خواهد شد.


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محسن ستوده:

    سلام علیکم محسن ستوده از سمنان تماس میگیرم بازنشسته می باشد در ناجا خدمت نموده ام دارای سابقه مربیگری ناجی گری شنا می باشد در استان سمنان برای بازنشستگان هیچ گونه برنامه ورزشی ندارند لذا تقاضای رسیدگی دارم با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.