رئیس جمهوری آفریقای جنوبی در نشست گروه ۲۰ و ریو به علاوه بیست شرکت می کند

شنبه ۲۷ خرداد – ۱۲:۱۹:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دولت آفریقای جنوبی اعلام کرد، جاکوب زومار ، ئیس جمهوری این کشور به منظور شرکت در نشست سران گروه بیست به مکزیک و برای حضور در نشست سران ریو به علاوه بیست به برزیل سفر خواهد کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، وزارت همکاری و روابط بین الملل آفریقای جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد ، آفریقای جنوبی از نشست سران گروه بیست در مکزیک برای پیشبرد دستور کار توسعه استفاده خواهد کرد و بر مسائلی مانند حمایت از توسعه زیر ساختی در قاره آفریقا تاکید خواهد کرد .
به گزارش خبرگزاری فرانسه ، وزیر دارایی آفریقای جنوبی به عنوان یکی از اعضای هیات این کشور در این سفر گفت ، آفریقای جنوبی علاقه مند است خواستار تعهداتی شود که راهبرد رشدی معتبر را به همراه داشته و ایجاد شغل را افزایش دهد .
جیمی مانیی ، سخنگوی دولت آفریقای جنوبی در این باره گفت، دولت این کشور از بی اعتمادی و بلاتکلیفی ناشی از بحران اتحادیه اروپا نگران است.
وی افزود ، آفریقای جنوبی امیدوار است گروه بیست به راه حل هایی برای هدایت اقتصاد جهانی به سمت مسیر رشد و ایجاد شغل دست یابد .
مانیی خاطر نشان کرد ، رئیس جمهوری آفریقای جنوبی سپس برای شرکت در کنفرانس سازمان ملل متحد در زمینه توسعه پایدار نوزدهم ژوئن به ریو دو ژانیرو می رود.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۶۱۲۱۹۰۸۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.