رئیس جمهور منتخب فضای کشور را به سمت حماسه اقتصادی سوق دهد

۲۷خردادماه،

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: مردم به وظیفه خود مبنی بر خلق حماسه سیاسی عمل کردند و حال رئیس جمهور منتخب ملت ایران باید فضای کشور را به سمت حماسه اقتصادی سوق دهد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با خلق حماسه سیاسی از سوی مردم اظهار داشت: مردم عزیز با همت مضاعف، مشارکت جدی  حماسه سیاسی را آفریدند  که پدید آورنده  سببات انسجام و وحدت است و این مقدمه‌ای برای دستاوردهای بیشتر برای نظام جمهوری اسلامی است.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین اظهار داشت: به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم تبریک و تهنیت می گویم و معتقدم وی  به پشتیبانی ۳۶ میلیون نفر صاحب رای شد.

وی در ارتباط با  گام برداشتن در جهت حماسه اقتصادی گفت: حماسه اقتصادی به معنای تقویت بنیه دفاعی در عرصه اقتصاد بین الملل و داخلی است که باید نسبت به رفع موانع اقتصادی و کاهش تحریم ها و تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی اقدام شود.

وی با اشاره به رویکرد اعتدالگرایانه  رئیس جمهور منتخب ملت ایران معنوان کرد: انتظار ما از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی این است که  با استفاده از فعالان اصولگرا و اصلاح طلب با مشی اعتدالگرایی به تحقق وعده‌های  مهار مشکلات اقتصادی و تورم جامه عمل بپوشاند.

رئوفیان گفت: حزب اسلامی ایران زمین آمادگی دارد تا هرگونه مساعدتی را با دولت تدبیر و امید داشته باشد.

عضو جبهه ایستادگی با عنوان اینکه مردم به وظیفه خود  عمل کردند،خاطر نشان کرد: رئیس جمهور منتخب ملت ایران  با رای بسیار بالایی که کسب کرده  باید به خواسته‌های مردم پاسخ دهد  و فضای حاکم بر کشور را  مبتنی برکار و نشاط هدایت دیپلماسی فعالی را پیگیری کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.