رئیس دانشگاه پیام نور کشور خبرداد:افزایش و ارتقاء سطح کیفی تسهیلات و خدمات دانشجویی

۴ مهر – ۰۶:۴۳:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- زیاری از افزایش سطح کیفی خدمات و تسهیلات برای دانشجویان این دانشگاه در سالهای آینده خبرداد و گفت: تمام تلاش ها براین است تا با افزایش سطح کیفی خدمات بار علمی دانشگاه پیام نور بیش از پیش گسترش یابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا، حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت:دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاههای برتر کشور محسوب شده که در مناطق مختلف و حتی مناطق محروم کشور برای افزایش دانش و علم افراد گسترش یافته اند.
وی افزود: وظیفه اصلی مجریان این دانشگاه ارائه خدمات و فراهم کردن تسهیلات لازم به خصوص در زمان ثبت نام برای دانشجویان بوده که شاید این امکان وجود دارد مشکلاتی در زمینه ثبت نام به وجود آید که سعی شده تا همه ثبت نام ها به صورت سیستماتیک و غیر حضوری صورت بگیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به برنامه های پیش روی این دانشگاه در سالهای آتی اظهارداشت: از مهمترین برنامه هایی که دانشگاه پیام نور به مانند سالهای گذشته به طور جدی در حال پیگیری است، افزایش سطح کیفی کار در دانشگاه بوده و تمام توجهات برای رسیدن به این مهم تداعی شده است.
وی ادامه داد:این دانشگاه در سالهای گذشته از نظر کمی گسترش خوبی داشته ولی در حال حاضر بیشتر توجهات برای افزایش سطح کیفی، افزایش اعضای هیئت علمی، افزایش فضاهای آموزشی با احداث مراکز آموزشی، تولید مجلات و مقالات علمی است.
به گفته زیاری دانشگاه پیام نور بیشترین تلاش خود را برای ارائه خدمات به دانشجویان انجام داده است به طوری که در نیمسال گذشته دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خود محل آزمون را انتخاب می کردند که امیدواریم این خدمات در نیمسال آینده به طور وسیع تر ارائه گردد.
وی همچنین درباره تعداد افراد قبول شده در سال تحصیلی جدید در مقاطع مختلف گفت:در سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ۲۵۰ هزار نفر،در مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ هزار نفر و در مقطع دکترا بیش از ۲۰۰ نفر پذیرفته شده اند.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور در رابطه با نحوه رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به سوالات دانشجویان این دانشگاه تصریح کرد: برای دریافت سوالات و مشکلات دانشجویان دانشگاه پیام نور از سال گذشته شماره سامانه پیامکی این دانشگاه به تمام واحدهای آموزشی اعلام شده است و تمام دانشجویان با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۰۰۲۲۴۴۲۰۵۳ می توانند مشکلات خود را پیگیری کنند.
وی افزود: این پیامک ها به صورت هفته ای رسیدگی شده و هر چه زودتر نسبت به ارسال جواب آن اقدام می شود.
زیاری خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور بیش از ۳ هزار اعضاء هیئت علمی،۷۰ نفر دانشیار و استاد تمام داشته و نزدیک به ۸۰۰ مقاله ISI در تمام زمینه های علمی توسط اعضاء این دانشگاه در سیستم پیام نور به ثبت رسیده است.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۵۱۸۴۳۳۴۴۲۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.