رئیس روابط عمومی نفت آبادان استعفا داد

میثم راستی در استعفانامه خود خطاب به مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در تشریح دلایل استعفای خود آورده است: مساعد نبودن شرایط و زمینه‌های لازم برای همکاری و همچنین کم توجهی مجموعه جدید مدیریت باشگاه به موضوع حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی که از تخصص‌ها و مهارت‌های اینجانب است از جمله دلایل استعفا از این مسئولیت است.

وی ادامه داد: توجه به مواردی همچون حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی، راه تعالی و پیشرفت هرچه سریعتر باشگاه را هموار می‌سازد.

مدیر بازاریابی باشگاه ورزشی و فرهنگی صنعت نفت آبادان در ادامه همچنین تصریح کرد: اینجانب تحمل سکوت در برابر راهی که متأسفانه به کج روی و انحطاط این باشگاه بزرگ و مردمی و همچنین سیاست گذاری‌های غلط که عاقبت این مجموعه را به ناکجا آباد‌ها ختم خواهد کرد، را ندارم و نمی‌توانم نابودی تیم همیشه محبوبم را ببینم لذا بدینوسیله استعفای خود را به اطلاع جنابعالی(مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان) می‌رسانم و از صمیم قلب برای موفقیت باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت را دارم.

راستی در ادامه افزوده است: در حال حاضر نیز به دلیل شرایط حساس و بحرانی تیم صنعت نفت در لیگ برتر، در برابر برخی اتفاقات رخ داده اخیر در مجموعه، سکوت اختیار کرده و در زمان مقتضی به اطلاع هواداران فهیم آبادانی می‌رسانم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.