رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد:موفقیت‌های جدید ایران در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای

خبرگزاری آریا – سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، از حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: آقای عباسی در جلسه امروز ضمن تاکید بر ناتوانی دشمن در مقابله با پیشرفت های هسته‌ای ایران، از موفقیت‌های جدید ایران در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جزئیات جلسه بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۴ مهر ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با یادآوری حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و معاونان وی در جلسه امروز کمیسیون، افزود: فریدون عباسی با حضور در جلسه کمیسیون توضیحاتی پیرامون مسائل هسته‌ای از جمله نشست اخیر شورای حکام، ‌قطعنامه شورا و همکاری جمهوری اسلامی با آژانس ارائه کرد.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی،  ادامه داد: رئیس سازمان انرژی اتمی به نقش فعال جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری صاحب صنعت هسته‌ای تاکید و اعلام کرد که متاسفانه نه تنها آژانس تحت تاثیر منابع اطلاعاتی غیر آژانس بوده بلکه اطلاعات آژانس از این نهاد بین‌المللی خارج و در اختیار منابع اطلاعاتی سیا و موساد قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: فریدون عباسی با تاکید بر سوابق علمی و فنی شهدای هسته‌ای، دشمن را در مقابله با پیشرفت‌های هسته‌ای ایران ناتوان خواند و تاکید کرد که دانشمندان هسته‌ای در جهت بهره‌برداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای به موفقیت‌های جدیدی دست یافته‌اند که موجب غرور و افتخار ملت ایران خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: عباسی همچنین گفت که راکتور بوشهر در حال فعالیت عادی خود است و همکاری ایران و روسیه در این زمینه قوی و هماهنگ است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.