رئیس سازمان جنگل ها: منابع انسانی هر مجموعه مهمترین عنصر پویایی آن است

پنجشنبه ۱۲ مرداد – ۱۰:۳۴:۴۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ، با تأکید بر اینکه منابع انسانی هر مجموعه مهمترین عنصر پویایی آن است تصریح کرد: در راستای بالا بردن جایگاه معاونت توسعه و توجه به منابع انسانی از هیچ حمایت مادی و معنوی فروگذار نیستیم چراکه همین همکاران هستند که نقش و جایگاه معاونت توسعه را ارتقا می بخشند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا مهند اورنگی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بالندگی منابع انسانی در دستگاه ها خاطرنشان کرد: توجه به منویات مقام معظم رهبری و خصوصاَ مد نظر قرار دادن اصل چابکسازی در متن سیاست های پیش رو و توجه به معیشت و خانواده همکاران همواره باید مورد توجه باشد.
وی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی را اتاق فکر سازمان خواند و افزود: هر چه این اتاق فکر پویاتر باشد سازمان رو به رشد بوده و بالندگی آن سیر صعودی خواهد داشت و برعکس اگر سستی در کارها باشد مطمئناَ اثرات سوء آن گسترده خواهد بود.
اورنگی با تاَکید بر هدفگذاری و داشتن برنامه در پیگیری وظائف معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خطاب به مدیران این معاونت اظهار داشت: لازم است تیمی حاذق با برنامه ای دو ساله با اهداف مشخص، پیگیر تحقق وظائف و برنامه ها باشد. همچنین به لحاظ مفید و ثمربخش بودن، هر سه یا حداکثر شش ماه یکبار در نشستی مشترک با کلیه همکاران، اقدامات و برنامه های معاونت به اطلاع آنها برسد. در این حوزه نباید بگذارید کسی سراغ شما بیاید بلکه شما بایستی سراغ همکاران ستاد و استان ها بروید و مشکلات را دریابید و در جهت حل آنها برآیید.
مهندس اورنگی سلامت اداری را امری بسیار مهم برشمرد و در جهت ارائه چهره ای مطلوب، سالم و علمی از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و اذهان مردم و همکاران خواستار رویکرد تلاش جهادی شد.   
وی همچنین از روند برون سپاری وظائف تصدی گری انتقاد کرد و خواستار توجه جدی تر به این مقوله و اولویت دهی به آن در تدوین برنامه ها و انجام اقدامات شد.
اورنگی در پایان با تأکید بر تداوم سفرهای استانی، رمز مؤفقیت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی را تعامل خوب با همکاران و بخش های اجرایی دانست و تصریح کرد: در مجموعه این معاونت ایجاد فرصت ها و تبدیل تهدیدها به فرصت نقش عمده ای دارد لذا ضروری است مدیران این بخش در جهت فرصت سازی و تبدیل تهدیدها به فرصت تلاش کنند.

کدM-ch2531
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۲۱۰۳۴۴۶۹۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.